Thursday, April 8, 2010

(Video) Highlight Manchester United vs Bayern Munich 3-2 (8 April 2010)

Aku agak sedih akibat tersingkirnya pasukan kesayangan aku.. siapa lagi kalau bukan pasukan Manchester United.. aku memang berhajat nak tengok siaran langsung perlawanan antata Manchester United vs Bayern Munich ni tapi mata aku dah tak larat nak berjaga. kalau dipaksakan, nanti aku susah pulak nak kerja hari ni.. nanti asyik menguap je..

Kepada sesiapa yang terlepas dari menyaksikan perlawanan antara Manchester United vs Bayern Munich, ingin aku menyatakan bahawa Manchester United menang 3-2 keatas Bayern Munich.. tapi apakan daya, pasukan Manchester United tersingkir dari saingan UEFA Champions League disebabkan tewas dari jaringan tempat lawan.. walaupun aggregat 4-4, tapi disebabkan Bayern Munich berjaya mendapatkan 2 gol di kandang Manchester United, tersingkir la MU..

Jadi selepas ni aku akan beralih sokongan kepada pasukan Inter Milan.. harap-harap Barcelona dapat ditewaskan.. dah bosan aku tengok Barcelona ni.. hehe..

Aku pun dah malas nak cakap banyak.. jadi kepada sesiapa yang tak tengok game semalam, aku sediakan highlight perlawanan diantara Manchester United vs Bayern Munich 8 April 2010 di bawah ni.. Selamat menonton..

Manchester United 1-0 Bayern Munich


Manchester United 2-0 Bayern Munich


Manchester United 3-0 Bayern Munich


Manchester United 3-1 Bayern Munich


Manchester United 3-2 Bayern Munich




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise