Friday, January 29, 2010

Kereta Yusry KRU - Lamborghini

foto Kereta Yusry KRU - Lamborghini

Inilah dia kereta Yusry KRU.. Lamborghini (Kepala Lembu) huhu.. jeles aku tengok.. tapi kalau kat malaysia ni, ada kete sport n laju gila babas pun tak guna juga.. kat lebuhraya tetap juga tak boleh bawa lebih 110 km/h..

foto Kereta Yusry KRU - Lamborghini

kalau ada sesiapa yang terlebih duit tu, harap-harap sudi la hadiahkan aku kete ni sebiji.. bukan apa, teringin juga nak ada sebiji.. hehe..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




2 comments:

tengku_fir21 said...

huhu...
klu sesapa yang kaya tlg dermakan pada aku gak...
nk beli apartment...

roslansaid...

entah biler agaknya aku nak ada kete mcmnih..

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise