Thursday, April 15, 2010

V Mugilan atau G Palanivel? Dua-Dua Tak Guna

foto SPR

V Mugilan atau G Palanivel? pada aku, kedua-duanya sama saja. tiada bezanya. yang membezakan hanya pada nama. bangsa tetap sama, India. orang melayu kemana? jadi orang bingai saja la. menyokong orang yang akan menjahanamkan bangsa sendiri.

sebelum ni bukan main lagi memekik telolong si "Katak" PERKASA tu nak perkasakan bangsa melayu. tapi bila di Hulu Selangor ni, sembunyi bawah tempurung pula si Katak tu. pergilah ceramah mati-matian nak utamakan orang melayu. kenapa biarkan saja bangsa lain nak berkuasa di tanah melayu?

jadi aku nasihatkan si Katak, tak usah lah ko dan persatuan tak sadar diri ko tu nak PERKASA kan bangsa melayu. ahli dalam persatuan tu pun ramai yang bukan orang melayu. penasihat pun dari keturunan india. pastu berlagak hero nak tolong melayu. NAK MENJAHANAMKAN MELAYU ada la.

foto Datuk Zaid Ibrahim

jadi aku harap, pengundi di Hulu Selangor dapat membuka minda dan hati agar memilih calon melayu yang dipertaruhkan oleh PKR, siapa lagi kalau bukan Datuk Zaid Ibrahim. walaupun bukan dari pasti PAS, aku tetap juga sokong Zaid Ibrahim ni sebab dia nampak lebih berpengalaman dalam arena politik.

semoga kemenangan diperoleh oleh Zaid Ibrahim. yang pasti, saingan pasti akan sengit kali ni dengan seluruh jentera Pakatan Rakyat dan Barisan Nasional akan berkubu disitu.

foto Datuk Abdul Azeez Dibelasah

aku ternanti-nanti juga kalau-kalau ada lagi aksi drama Ketua Putera UMNO, siapa lagi kalau bukan Datuk Abdul Azeez. kalau dulu masa berkempen di Port Dickson, dia berlakon dibesalah 9 petugas PR, tapi baju putih bersih je. tak ada langsung kesan kena belasah. jadi kali tengok aje lah apa pula lakonan dia. kalau dia berlakon lagi, aku harap Allah dapat mengutus para malaikatnya untuk membelasah sampai dia insaf. itu je caranya.

akhir kata, kalau lah kemenangan nanti berpihak kepada PKR dan PR, laksanakanla tugas dan tanggungjawab dengan jujur agar rakyat dapat hidup aman tenteram bersatu padu..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




0 comments:

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise