Sunday, April 11, 2010

Tenang Memandang Bulan

foto Barisan Nasional


entah kenapa, semakin hari semakin menyampah aku kat BN, UMNO dan sekutu-sekutunya. tapi aku paling menyampah bila tengok bendera UMNO & BN. semacam ada perasaan benci bila tengok bendera parti tersebut.

bukan sengaja dibuat-buat. tapi memang perasaan benci dan meluat tu datang dengan sendirinya. akan tetapi, hati aku akan menjadi riang dan tenang bila terpandang lambang bulan..

foto Bendera Pas


jadi, aku berpendapat bahawa bendera juga mampu menjadi faktor dalam menentukan faktor kemenangan atau kekalahan sesuatu parti dalam pilihanraya..

mungkin iya, mungkin tidak.. tanyalah diri sendiri.. :)

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




3 comments:

cicitHJHASSANu said...

salam ...

dah syok tengok bulan,kena pangkah bulan.

encik azuwan said...

johor je kubu kuat BN.ntah bila mau sedar.

fajridil adha said...

cicit hj hassan -->> tu mmg kewajipan..hehe

encik azuwan -->> cmne nak sedar, dlm ati hitam legam.. tu yg payah nak ubah entaliti dorg..

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise