Thursday, December 31, 2009

Perodua Alza

Perodua Alza

aku nak gi ambil wudu' sekejap tadi, ternampak pula kete mpv perodua terbaru, perodua alza. sebelum ni aku tengok di internet je. rupanya dah ada dijalanan walaupun hanya kereta pandu uji.


Perodua Alza

drpd penilaian aku, mpv ni biasa-biasa je. lebih kurang proton exora aje. exora tu kalau dari tepi nampak seakan-akan mitsubishi grandis. tp kalau alza ni bila dilihat dari tepi, nampak mcm myvi je. myvi yg dipanjangkan. ala-ala gen2 dipanjangkan jadi persona. jadi, secara keseluruhannya, pada aku biasa-biasa je.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




4 comments:

sygmusaid...

belikan tok syg blh?he3

forever silver said...

memang alza ni jelmaan dari myvi. kalau di jepun myyi bernama toyota passo. alza pulak nama sebenarnya ialah toyota passo sette. search toyota passo sette kat youtube akan jumpa kereta tukar hidung ni

mat skodengsaid...

aku lagi minat kete import. hehe..

Anonymoussaid...

perodua alza = daihatsu boon & toyota passo sette. tak ada idea sendiri perodua ni.

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise