Sunday, December 6, 2009

Friendster Berwajah Baru

Logo

Agak lama aku tidak membuka laman sosial Friendster kerana sudah jemu dengan laman sosial tersebut. namun apabila aku buka kembali, aku lihat laman tersebut sudah berwajah baru. ala-ala laman sosial Facebook.

Home


Profile


aku tengok, perubahannya agak menarik dan lebih mesra pengguna berbanding sebelum ini yang agak leceh untuk digunakan aplikasinya. tapi secara keseluruhannya, aku rasa laman sosial Facebook masih lebih baik dari laman sosial Friendster ini mahupun laman sosial yang lain seperti Myspace, Tagged dan lain-lain. lain orang, lain citarasanya..




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




2 comments:

mat skodengsaid...

aku ni akaun friendster pun takde. kui kui kui

nurulsaid...

facebook besh ke? mcm tok org tua jerk.. huhu

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise