Wednesday, December 16, 2009

Baling Handphone Bila Marah

foto Perang Mulut

kalau gaduh masa bercinta tu biasalah kan. tapi ada juga jenis org yg bila bergaduh je, mula la nak baling2 brg. apa yg ada dpn dia masa tu, dia akan baling atau lempar2 ikut suka dia.benda paling biasa yg org akan baling adalah handphone. aku ada ramai juga kwn yg ada tabiat bongok mcmni. bila gaduh atau tgh marah dgn bf/gf atau dgn org lain, mula la nak baling handphone. aku pula yg jd risau melihatnya. kalau rasa nak hancurkan hp tu, baik sedekah kat aku je. jd xde la berlaku pembaziran yg disukai oleh syaitan yg direjam..

aku yang panas baran ni, xde plak tabiat membaling2 barang ni. apatah lg kalau brg tu hp. lgla xde aku nak baling. mahal wooo!!! paling biasa aku wat masa marah adalah menaikkan suara je. pastu kalau org yg tgh aku marah tu ada kat sebelah aku, aku tendang kerusi dia je. lebih2 xde lah sampai nak lempar brg2 semua tu.

foto Baling Handphone

masa aku bercinta dulu pun, pasangan aku xde tabiat mcmni. tp bakal pasangan aku akan dtg nnt, xtau la ada tabiat sebegini atau x. kalau xde,alhamdulillah.. kalau ada, memang memang kepala dia aku lempar kat lantai. cara mcmne yg dia guna masa melempar brg tu, mcm tu juga la cara aku lempar kepala dia. baru dia tau bahawa perbuatan dia tu sangat2lah tidak baik. jd mmg xboleh dibiarkan tabiat sebegitu. kena kasi pengajaran sket br org tu sedar akan perbuatan bongok dia tu.

foto Di Baling Kasut

aku ni jenis malas nak ckp byk. bila sekali aku ckp pastu org xnak dgr, bersiap sedia je lah nak dpt pengajaran drpd aku. pengajaran yg mcmne? tunggu je lah masa dan ketikanya...

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




7 comments:

sygmusaid...

wak luuuuuuuuuu

mat skodengsaid...

aah.. betul la muka ko nak tendang kerusi je.. caye sgt lah aku.. hehe..

sharamli said...

bengis...

balqissy said...

emo.melampau.

ezzati said...

ada kawan penah campak henpon dia dr tingkap kete yg sedang bergerak laju..bongok kan..

mysara said...

aiseh...kalau nak marah pn jgn la baling barang...pe kate bincang elok2 cari kata sepakat..kan bagus cmtu..

CikFaten said...

member aku gaduh ngan bf dia masa tu lalu tepi sungai depan kolej.. dia gi campak hp tue dalam sungai~ bhahahaha~ sengal kan.. :p

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise