Monday, October 27, 2008

27/10/06 - 27/10/08





2 tahun yg lepas bersamaan 27/10/06,tali pertunangan aku berakhir. Bukan berakhir kerana dilanjutkan ke gerbang pernikahan. Tetapi berakhir dengan kesedihan. Hubungan yang terjalin diputuskan ketika orang lain sibuk berhari raya. Tapi itu cerita 2 tahun yg lepas. Hari ini,27/10/08, aku telah dapat hidup aku kembali. Jauh lebih baik dari sebelum ni. Kalau dulu, sehari-hari aku meratapi kesedihan akibat ditinggalkan dan sedikit gusar seandainya tiada siapa yg nak kat aku ni. Tapi kini tak lagi. Semua dah berubah. Sekarang ni ramai je yg suka kat aku. Huhu. Semoga hari-hari selepas ni aku akan menjadi bertambah baik dan terus berjaya dalam hidup. InsyaAllah,Amin…

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




13 comments:

Arabella said...

5 tahun 5 juta?jgan lupa ok=)

Anonymoussaid...

That's my gud boy.....
Lets bygone be bygone...
Life is juz like that wat around will come around...Insyallah u will find a better person in future...How is it??/Akhirnye sy comment gak tau kt blog awk ni....huhuhu

Nard Elainysaid...

good luck in wuteva u do!

missmysarasaid...

wah,bagusnyer mr faj..moga hari2 yg mndatang lebih baik n lagi hepi dr hari sebelumnyer..usah dikenang perkara yg lalu...sape ckp xde org nak,rmai jer yg nak tu...mr faj jer yg sombong..huhu

Princessa said...

ilek2 wat peaace suda faj..aku tau ko mmg jejake paling tampan di Today..so wat bodo suda..hehehe..

JKR 3692said...

giler ayat mamat nih....kdg2 malu jugak nk ngaku kwn.....

jkr 3692said...

ko ni faj, ckp bukan main lg....tp biler dia dtg kedai, pandai plak ko tersipu2.....biler dia dtg, ko buat bodo jer....tak pun suh dia balik jer....wakakakakaka!!hancurkan hati ko selamba jer...pastu nk dtg tunjuk muka lg!!

diza lisasaid...

tak kesah la if nak terima balek kekaseh lama. yg penting hati ikhlas.

fajridil adha said...

aku jarang nak bls komen kat sini. tp atas pmintaan ramai,pasni aku try la luangkan masa nak bls komen2 yg korg semua bg. apapun,t.kasih la sbb sudi singgah ke blog terhebat sepanjang zaman aku ni.huhu ^_^

FaRaH said...

ekekeke... disebabkan awak dah nak balas komen,saya pun nak komenla.. hehehe...

ni komen saya : gud3.. bagus3.. budak baik.. lets bygone be bygone.. yg paling penting, hari ini dan akan datang.. yg berlalu 2 kenangan.. samaada pahit ke, manis ke, kelat ke, suam2 kuku ke.. xkesah punyelah.. yg penting,dah lepas dah sume 2.. life must go on.. muahahahah... ape lagi ek?? ahhh...lu pikir la sedirik... wakakakak... :)

larahatisaid...

sy tau masih xleh luper kan lg pekara tu kan..so wat lah ia satu kenangan tok awk..tp dr kenangan tu lah awk wt kan ia satu pelajaran.xpe awk masih ade family n kwn2 kan..dan sy ttp tgok awk walau jauh pon..huhu..tgok dlm blog n fs la..heheh

fajridil adha said...

cik farah, kenangan sy dah secukup rasa. semua rasa ada. life sy ngah go on la ni.huhu ^_^

fajridil adha said...

cik larahati, nape tgk dr jauh je? meh la dtg sini tgk dr dekat plak. tp kena kuatkan smgt dulu sblm jumpa sy. bkn apa,takut nnt awk jatuh hati plak. sian kat bf awk tu klau awk jatuh ati kat sy. haha ^_^

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise