Wednesday, December 2, 2009

Daftar Pemilih Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR)



Daftar Pemilih Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR)

setelah sekian lama menanti.. aku terdaftar juga akhirnya.. jadi tak sabar nak mengundi pulak nih.. harap-harap undi aku nanti berjaya menumpaskan kerajaan UMNOnok yang makin tak relevan sekarangni..

kepada sesiapa yang nak semak daftar pemilih, sila ke SEMAKAN DAFTAR PEMILIH PILIHAN RAYA

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




9 comments:

suhaimisaid...

aku tak daftar lg siak. nak daftar online ada x ek?

mat skodengsaid...

siol je umnonok. hehe.. bukan ke umnongok? kui kui kui

Anonymoussaid...

hah bgusla tuh..g la berangan tumpas kn kerajaan..pastu aku nk tgk ape jd kt malaysia ni klu parti pembangkang yg pgg..bongok..

mus_tapasaid...

bro, sape anon yg bongok kan lu ni? dia yg ngok pastuh ckp org. mmg bahalol anon ni. kalau dah namanya umnonok, penyokong pun otak mcm nonok juge.

Anonymoussaid...

woi mus_tapa ko tu yg bahalol..
otak ko tu yg ltk kt kpala lutut..nie la die org2 yg bpkir ikut perasaan xpakai otak..lg skali aku ckp ko tu yg bahalol..

roslansaid...

ape ke hey nye nak gadoh kat cni? kalau tak puas ati, tulis la kat blog sendirik. yg nak marah2 kat blog org len ape ke hey nye? suka ati dia la nak tulis ape. jd fikir2kan, siapa yg bongok sebenarnye?

Anonymoussaid...

lau xbg owg cmmnt xyah tulis bl0g r..roslan said ni p0n bkn bl0g ko ley lak ko cmmnt ek..ni r owg2 yg ckp xserupe bikin same ngn parti ko tuh..wakakaka..ciannye die..

nurulsaid...

bila bab politik ni lah jadinya. semua nak gadoh. padahal bukan dapat apapun. barang makin mahal juga. gaji tak naik. bonus tak dapat. haihh, apalah nasebb..

soul krasty said...

malas aku nk daftar...xde makne nye...SPR ni Suke Pakai Rasuah...

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise