Wednesday, December 23, 2009

Botak Tapi Macho

Aku Yang Botak

dah lama aku nak potong pendek rambut aku yang dah panjang berserabut tu. tapi baru malam semalam aku berkesempatan untuk membotakkan kepala aku. tu pun sebab adik aku yang comel tu datang teman aku kat kedai pasal nak test laptop yang baru dia beli. jadi aku curi lah masa gi potong rambut jap. bukan jauh pun, sebelah kedai je. hehe..

aku ni memang agak selesa bila ada rambut pendek ala-ala askar ni. bukan sebab malas nak sikat rambut ke apa, tapi kepala aku jadi pening bila aku sapu minyak rambut. semua orang tau akan ketampanan aku bila berambut panjang sedikit dan disikat rapi ala-ala orang korporat. tapi bila pendek pun, tak kurang kalah juga kehenseman aku ni. malah mungkin lebih hensem lagi. wakaka.. (puji diri sendiri) ^_* . cuma aku je yang malas nak hensem-hensem sangat. kang tak terlayan pulak awek-awek yang datang memikat aku. simple macam sekarang pun dah ramai awek yang cair kat aku. apakan lagi kalau aku smart mengganas ala-ala superstar.. lagi la tak terlayan aku nanti. hehe..

tp bukan pasal rambut yang aku nak citer.. tapi pasal gambar di bawah ni.. apa kena mengena gambar di bawah ni dengan aku?? nak tau ceritanya?? tunggu..........

Siapakah Dia?

Dan Siapakah Dia?


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




9 comments:

mat skodengsaid...

ko kawin senyap2 ke ni beb???

nurul_syakirasaid...

siapakah dia?? mesti buah ati nih.. kantoi!! kikikiki

nadia said...

wahhhh...dah tunang...alhamdulillah..leh wat majlis sama ngn erun..hehe

roslansaid...

eh, yeker ko dah tunang? xde khabar berita pun? ko ni kan suka wat benda2 yg surprise. tp aku xrasa ko dah btunang. huhu..

soul krasty said...

saye tau3!!!..huhu..

dzul said...

hehe skang msim org kawin ngan musim org bersalin. bkn main payah nak buat keje bila ada staf penting yg bersalin.

mysara said...

wow encemnye...pewittt...hehe

sham tescosaid...

patutla dtg kdai ada lebih cahaya.... pale die rupanya...haha awek mana 2? leh knl....hik3

ego789 said...

macho kerr..errkkk

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise