Tuesday, December 1, 2009

Damage? Memang Hancur !!



malam semalam aku balik kedai awal sikit dari biasa. entah nape aku rasa malas pulak. selalunya aku yang paling last tutup kedai. tapi semalam awal sikit. awal aku tu pun dah dekat kul 11.10 malam juga. time tu perut aku dah lapar. berkeroncong dangdut goyang inul perut aku. nak singgah gi beli makanan malas pulak. jadi aku singgah 7E gi beli roti. aku plan nak masak burger sebab daging burger ada dalam esbox tu. japlg boleh habis pulak roti burger kat situ. aku pun beli roti tawar je la. gardenia la sebab tebal sikit.

sampai umah, macam biasa bila dok sorang2 ni, aku solat isya' dulu. pastu baru wat keje lain. pas solat, aku tengok baju kotor kat bakul dah menggunung pulak. jadi nak kena basuh dulu sebab seluar dalam dah xde yang nak dipakai ni. wakaka.. jadi aku wat dua keje serentak lah. basuh baju dan masak burger, kentang, nugget n megi sekali.. nampak simple menu tu tapi aku makan rasa macam spesial pulak. sebab kalau aku masak sendiri, macam2 benda aku tabur. ikut suka ati aku je la. hoho..

pas siap makan, jemur baju pulak.. dalam kul 12.30 baru buka dvd. ada banyak lg dvd yg aku x tengok lg. beli rajin lah tp nak tgk xde masa. smlm aku layan citer Damage. stone cold dia punya hero. mcm bontot lah citer ni. rugi aku beli. kul 2.30 aku tido..

kul 6.20 hp aku berdering. ada yang kejut mcm biasa. selalu bgn lmbt. tp td awal sket sbb dah plan nak g sarapan dgn cik f. smgt tul aku sbb julung2 kali g sarapan ngan cik f ni. hehe. pas mandi n solat semua, kul 7.05 aku kuar. aku g kedai dulu amik barang sikit. pastu aku terus berdezup ke tmn molek. 7.22 aku sampai. tp cik f kul 7.55 br sampai. nak terberak ak tunggu dia. adoi.. ^_*

pas sarapan, xtau nak g mana. jadi aku ajak cik f ni g kedai aku jap. ada barang yang aku tak sempat amik pg td. dia pun ok je. dia ok, aku lg ok. hehe. baru je nak buka pintu, abg aku pun sampai ngan bini n anak dia yg comel. jd cik f ni dpt la jumpa bini abg aku sekali. aku xleh nak stay lama sbb dah lambat. cik f nak masuk keje kul 9.30. jam plak dah 9.15. jadi aku terus berdezup ke tmn molek semula. kul 9.28 sampai ke destinasi n aku pun blk semula ke masai. walau jumpa jap je. tp ok la. nak jumpa selalu, xde masa. biasanya org yg g jumpa aku. hoho.

malam ni nak makan ape ek???

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




9 comments:

Lady D'yot said...

wahh..brkfast ngn bakal...besh2! ^___^

mat skodengsaid...

ceh, berkias2 pulok mamat sorang ni.. bgtau je lah nama cik f tu.. nak tau jugak nih.. malam nih ko gi la makan steamboat ke satay ke. adoi,aku pulok yg lapo nih.. huhu

roslansaid...

aku dah tgok citer tuh. tul lah ckap ko, memang xbesh. the rock punya filem lg syok.

Anonymoussaid...

ooppsss.. siapakah gerangan cik f tu?? suspend nih.. -mans-

nurulsaid...

dalam diam2,akhirnya... kekeke

Anonymoussaid...

at last! kuor gak story dia...
patut lm snyp di arena YM..

ok2 gud luck.. teman lama pn dah bdua xkan nk solo lg kan....

man_mistersaid...

anon, teman lama dia siapa? hoho.. aku tak tau citer pun..

jiwa sifar said...

aku yg dh nk kawen ni pn xpnah brekfast bersama seawal ko & cik f ni..ngeh3..romantik eh..jgn smp kantoi ngan aku..hehe..

[[mysara : dhiya zahra]] said...

kan dah ckp..nak menafikan lagi tu..fa*****h kan, xnak mengaku yer..

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise