Friday, June 5, 2009

Babi Yang Gagah



Patutlah virus selsema babi susah nak dihapuskan. Kuat rupanya babi-babi ni. Dah eksiden lori yang bawa babi-babi ni,tapi masih ada yang dengan slumber jalan-jalan di tengah-tengah highway.

Kalau dah namanya babi, memang menyusahkan orang saja kerjanya. Tapi mengapa masih ramai yang makan babi?

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




7 comments:

pijah@hakuna said...

lewr. jenuh nak ligan balik babi tu. haha .eiiiye. gelimat

sharamli said...

eeeiuwwwwwww
bila ni?
naseb baek xteserempak

qishie said...

geli.

dah la babi ni ada cacing..
yucks.

fajridil adha said...

pijah -->> xpe, yg suka makan babi,xde kisah ngan babi2 tu. silap2 diorg bawa blk umah. makan ramai2.hehe

sharamli -->> baru lagi ni. mcmne nak terserempak, bkn ada lalu kat situ pun.hehe

qishie -->> jd Dr mana leh geli. kalau geli kena geletek xpela.hehe

Dhada said...

Kena samak blog ni jap lg . lalalala

سيتي هدايه said...

yucks!! tuiks..haha

fajridil adha said...

dhada -->> jap lg sy samak n mandi wajibkan sekali. kasi suci murni blog ni.hehe

siti hidayah -->> tuiks konon, pdhal suka ngan hidung besar tu..hehe ^_*

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise