Thursday, February 4, 2010

Ciri-Ciri Perempuan Yang Masih Dara (Perawan)

foto Selaput Dara

Cara Mengenal Perempuan/Gadis Yang Masih Dara (Perawan).

DAHI

Gadis yang masih suci, dahinya licin. Bila selalu senggama licinnya hilang, malah yang timbul kedutan (garis2) yang kadangkala nampak kadangkala tidak ketika sedang bercakap. Kedutan kerana sudah tidak suci, tidak sama dengan kedutan wajah yang disebabkan faktor usia. Kedutan suci yang telah hilang, tidak begitu ketara dan tidak begitu nampak, kecuali ketika muka menunjukkan reaksi tertentu seperti sedang ketawa dan bercakap, manakala kedutan disebabkan faktor usia sentiasa nampak jelas dan kekal.

HIDUNG

Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh oleh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan, jika disentuh hujung hidungnya nampak merah. Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat, terkadang warna merah tidak nampak, yang nampak hanyalah pucat. kalau tak percaya, cuba lihat hujung hidung anak gadis, merahkan..? Bagi lelaki yang suka merosakkan kesucian wanita, hidungnya berbelang, oleh karena itu disebut lelaki hidung belang. Wallahualam..

MATA

Dari mana datangnya cinta? Dari mata turun ke hati…..
Kita menggunakan mata untuk memandang dan melihat seseorang, cantik ke, seksi ke, menghairahkan ke, dan lain-lain. Selalunya kita memandang wanita cantik hanya dibahagian luar saja, tapi bahagian dalamnya sudah rosak, untuk mengetahui wanita itu masih suci atau tidak, cubalah tengok matanya. Bila bahagian bawah kelopak terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam (tanda memar) bererti gadis itu sudah tidak suci lagi, mungkin sudah bersuami. lebam yang menunjukkan tidak suci nampak seperti garis-garis hitam di bawah kelopak mata disamping warna hitam dibawah kelopak mata sedikit kelihatan berkedut (berkeriput).

BUAH DADA (PAYUDARA)

Peranan buah dada memang banyak, bukan sekadar menggoda nafsu lelaki saja, tapi buah dada sebagai bukti bahawa gadis itu pernah disentuh atau tidak. Buah dada gadis yang belum pernah disentuh, sentiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, buah dada itu tegangnya berkurang dan membesar sedikit daripada ukuran asalnya, lebih kerap disentuh, lebih kendur. Perhatikan gadis ketika berjalan atau berlari, bergerak-gerak dan melambung jatuh (ke bawah) dan berbuai sekali bererti ketegangan sudah hilang. Kalau belum pernah kena sentuhan, walaupun buah dada berbuai disaat berlari tetapi buaiannya tidak terlalu melambung-lambung bererti ketegangan masih ada.

Puting buah dada yang pernah kena sentuhan menjadi panjang dan terjojol (keluar) sedikit dari tempat persembunyiannya. Buah dada yang selalu kena ramas akan menjadi lebih besar, dan jangan menuduh gadis yang berbuah dada besar itu kena ramas. Sebab, buah dada yang besar kena ramas dan yang besar kerana faktor semulajadi (alami) memang berbeza.

GARIS TAPAK TANGAN

Gadis yang berkulit tebal dan kasar, cuba perhatikan kedua tapak tangannya, jikalau retak (pecah urat, urat-urat yang menyerupai retak), bukan kerana disebabkan tidak tahan bahan pencuci yang mengandung kimia (alergik), bererti gadis itu sudah hilang kesuciannya. Gadis yang masih suci, kedua tapak tangannya halus dan licin. Jika kesuciannya telah hilang, kedua tapak tangannya ketika di tekan warnanya pucat tidak merah, jika dipicit terus ia menganjal balik. Satu cara lagi, cuba perhatikan tapak tangan kanan, jika ada garis putus-putus dibahagian tengah bererti kesuciannya telah hilang, bila tidak terputus-putus bererti ada harapan kesuciannya belum hilang. setelah melihat tapak tangan yang kanan, cuba genggam ibu jari tangannya sekejap kira-kira satu minit. bila disaat mengenggam terasa panas (hangat) dan ibu jarinya merah ketika dilepaskan, bererti ada harapan masih suci. Perhatikan pula ibu jarinya, bila nampak pucat sangat walaupun ada rasa panas (hangat) bererti kemungkinan besar kesuciannya sudah diserahkan pada lelaki lain ^_*.

Cuba pegang erat jari kelingkingnya kira-kira satu minit, kemudian lepaskan. tanyalah bagaimana rasanya ketika dipegang erat dan dilepaskan ? Kalau ia menjawab tak ada rasa, mintalah maaf sajalah, kemungkinan ia sudah tidak suci lagi. Tetapi kalau ia menjawab ada rasa rangsangan, jantungnya berdebar-debar atau ada rasa sakit seperti berdenyut-denyut. Alhamdulillah, nampaknya masih suci. (Yang menguji adalah orang laki-laki) ..(Pakai Sarung tangan.. aurat nak kena jaga ^_^ )

JARI TAPAK TANGAN

Dengan jari-jari lah lelaki suka memegang dan menggoda perempuan. perempuan juga begitu. jari-jari adalah kawasan yang paling mudah untuk mengetahui gadis yang suci atau tidak. Caranya cukup mudah. terlebih dahulu berjabat tangan, ketika berjabat tangan ramas-ramaslah tangannya, kalau lelaki bukan mahramnya boleh memegang tangan seorang gadis, itu menunjukkan dara kecil dibahagian tangannya sudah ternodai. Apabila tangan dan jari-jari gadis itu boleh di ramas-ramas bererti peluang untuk memegang tempat-tempat yang lain sudah terbuka luas. Cuba jari-jari gadis itu di belai-belai dan di ramas-ramas dengan lembut, bagaimana perasaan gadis itu?

Sentuhan lelaki dijarinya memang memberi satu rasa yang nikmat dan berahi yang tersendiri. Sentuhan tangan sentuhan ajaib, dari tanganlah akan menjalar ke daerah-daerah yang lain. Sentuhan tangan memang syahdu, kalau tak percaya cubalah betapa bahagianya berjalan sambil berpegangan tangan. Bila anda ingin mengetahui gadis itu sudah terbiasa disentuh atau tidak, Cuba hulurkan tangan dan bersalaman dengannya, ketika bersalaman genggamlah tangannya dengan lembut dan cuba sentuh jari kelingking gadis itu. Ketika menyentuh jari kelingkingnya tengoklah wajah gadis itu, apakah dia nampak gelisah dan resah?, kalau dia terkejut dan berubah wajahnya, berkemungkinan besar dia masih suci. walaupun mungkin dia pernah berasmara (ringan-ringan) , tapi mungkin belum sampai tertebuk daranya. Jika ketika jari kelingkingnya disentuh kemudian dia nampak macam biasa saja dan tak mahu bersuara, kemungkinan besar kesuciannya sudah tiada. Wallahualam..

PERUT

Peribahasa menyebut, biar pecah di perut jangan pecah di mulut. begitulah kata peribahasa, tapi tubuh wanita bukanlah peribahasa. Kalau pecah daranya, pasti pecah perut. Bila seseorang gadis pernah melakukan hubungan badan, maka perutnya akan menjadi mengembang dan menjadi buncit sedikit.

RAMBUT

Rambut merupakan mahkota wanita tetapi juga berperanan dalam menentukan gadis itu masih suci atau tidak. Gadis yang masih suci, rambutnya kelhatan rapi, segar dan tidak kasar. manakala gadis yang sudah hilang kesuciannya, rambutnya kelihatan tidak bersemangat (kuyu).

BIBIR

Percaya atau tidak bahawa bibir gadis yang pernah dicium lebih menarik dan cantik. Apabila bibir bertemu bibir, maka akan membuat pergerakan darah akan mengalir ke bibir dan membentuk bibir yang baru. Lebih kerap dicium, lebih cantik pula bibirnya. Tapi ada juga gadis yang mempunyai bibir mulut yang cantik walaupun tidak pernah dicium. Gadis yang belum pernah dicium bibirnya kelihatan berwarna merah jambu dan tidak ada garis pucat atau hitam di sekitar bibirnya. Bibir gadis yang tidak pernah dicium tidak nampak lebam dan bibirnya licin dan basah. Bibir yang pernah dicium akan nampak lebam-lebam sedikit walaupun hanya sekali saja, dan juga dapat mengubah bibirnya dimana terdapat garis-garis kasar yang memperindah bentuk bibir. Bila gadis itu tidak suci lagi, bahagian tengah bibirnya nampak retak, seakan-akan terbahagi dua, retaknya tidak begitu jelas, akan tetapi boleh dilihat jika diperhatikan betul-betul.

KEMALUAN

Ini sudah tentu hanya akan diketahui setelah bernikah. Permukaan gadis yang pernah melakukan hubungan badan, pintu kemaluannya tidak tertutup rapat, agak renggang sedikit dan lebih kembang. Kalau gadis yang masih perawan, kemaluannya sentiasa tertutup rapat. Sebenarnya selaput dara boleh dilihat terus kedalam kemaluan gadis. Bila kemaluan masih tertutup bererti gadis itu masih suci. Kalau lubang itu terbuka sedikit bererti gadis itu sudah tidak perawan lagi.

LEHER

Leher juga menjadi salah satu tempat yang dapat menunjukkan gadis itu masih suci atau tidak. Bila leher perempuan itu nampak berkedut-kedut, ertinya perempuan itu pernah disentuh lelaki. Garis kedutnya bukan seperti garis kedutan akibat dah tua, garisnya kecil-kecil, pendek-pendek dan putus-putus, bukan garis yang panjang. Kalau ingin melihat dengan jelas tunggulah gadis itu menundukkan kepalanya. Lihatlah dengan cepat dan cermat.!. apabila gadis itu kerap keluar denganlelaki, maka lehernya terdapat tanda-tanda hitam kecil diliang romanya dan warna pucat kecil seperti bintik-bintik. Adakalanya lubang dibulu roma nampak jelas dileher, ini juga bererti gadis itu selalu disentuh. Kalau gadis itu berleher panjang, cuba perhatikan dibahagian lehernya, jika terdapat garis-garis urat yang bersilang ertinya gadis itu masih suci. Jika terdapat garis-garis yang melintang, bukannya urat yang melintang, ini bererti perempuan itu sudah pernah beranak.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




43 comments:

encik azuwan said...

bini aku xda tanda2 ni pas kawen..haha..

mat skodengsaid...

fuuhh... complete tuu.. tapi dari pengalaman aku, memang hampir tepat apa yang ko cakap ni..

Anonymoussaid...

En.Faj akan trm ke klu pasangan anda sdh tidak ada dara lg?

Beyta said...

good info.. memang menarik... terima kasih kerana berkongsi~

Beyta

Anonymoussaid...

boleh percaya ke? cmne if perempuan 2 kne rogol, so tandanya sama jgk ke?

Ayuni Amani said...

Salam...wah2 ye je fajridil nie? ha~~~ha~~~mcm ne dgn perempuan y kena rogol? ha cube citer cikit.

Anonymoussaid...

Bro, kalu co yang tidak perjaka lagi gimana cara melihatnya..

Anonymoussaid...

aku sebagai seorg permpuan amat kecewa baca semua nih..aku dr kecik smpai mnengah sekolah prmpuan,dh beratus2 girls aku kenal.semua sifat prmpuan aku dh fhm. tp semua tanda ni x de kaitan langsung dgn dara ke x. kalau la kakak or adik korang ade tanda2 mcm kt atas, korang nk kt die x de dara?? cmtu? pheww..no way man..don't judge the book by its cover.klu nk tau prmpn 2 dara ke x,jwpnny tnye la pmpn tu sniri,kalau die jujur dgn seseorg lelaki die akn mngaku.jgnla aniaya wanita dgn menuduh mereka berzina. berdosa korang tanggung..sekian.

Anonymoussaid...

setuju ngn anonymous atas.
xbek tau judge pompuan cmni..lau lah ade org y kurang iman percaya ngn sume karut marut ni,then die test kat awek or tunang or bakal isteri die..then ade beberapa 2 sama plak,pas2 die terus mintak putus ngn pompuan 2,percaya bakal isteri xsuci ag berdasarkan karut marut ni,padahal pompuan 2 xbersalah n suci lg..xke dosa sesape y buat artikel ni n sume y berkenaan..nauzubillah..

Anonymoussaid...

haha..kan da kena fire..tu la gatal sangat nk melabel org dara ke x..
xde maknanya suma ni..aku akui ada jugak la kot yg betul tp mmg xde maknanya nk tulis sume ni..bhn2 bacaan cani mmg tak relevan..ntah apa motif ntah..tak keterlaluan kalo aku kata leh wat dosa plak..huhu
da la blom kawin..kalo da kawin lain laa..bleh la nk wat comparation..
alahaaii...peaceeee...

Anonymoussaid...

iya ke nie..boleh caya ke..???
mana dapat nie... ke just rekaan semata-mata..

Anonymoussaid...

yang penting kejujuran masing2

tanakasaid...

payah wooo nak jumpa aweks yg still ada dara..

Anonymoussaid...

emm..boleh percaya kew nie??
sebagai seorang perempuan saya rasa x adil kami di nilai sebegitu rupa..setuju dgn ayt dont judge book by it cover..persoalan kat sni satu jew..semua org risau bila perempuan xde dara..tp berapa ramai org risau pada lelaki yg xde teruna??

Anonymoussaid...

bley jadi fitnah ni au.. fitnah 2 dah la tanda2 besar ari kiamat.. memang owg yang x kuat iman mesti caye..

asrina said...
This comment has been removed by the author.
Anonymoussaid...

salam
terima kaseh ntk post yg bole saya katakan sangat lengkap

tapi izinkan saya berkata,
dari sudut medically suma ni not totally proven to be right

dari sudut perubatan, selaput dara yang dkenali sebagai hymen ni varies in each women and it can even be regrown

klu kte nak assume the presence on selapot dara ni (or medically known as hymen) ni sebagai kayu pgukur kedaraan seorg wanita ,itu adalah salah

infact in cases such as rape where this kinda method is used pon,it is oftn thought to be inconclusive

so dsini dapat saya katakan ap yg saudara pgarang tls diatas are not apply to all(but some may be true)

conth hdg anak gadis yang maseh dara itu bwrna merah,dapat saya tegaskan itu suma bergantg kepada blood circulation of that person.

cnth dalam cuaca sejok,suma saya perhati hidungnya akan merah
bek laki baek permpuan,so adakah wajar virginity is tested dgn cara itu?^^

saya bercakap sbgai seorang wanita dan juga sebagai final year med student
dan bagi saya ckplah kte menilaikan wanita itu dari segi ketaqwaannya,bagaimana perhubungannya dengan allah

jika saudara mnjumpai seorang wanita yang mmpunyai hubugn yang teguh dgn allah percayala anda tak perlukan semuaini.
insyallah..saudara akan menemui seorang yg baek
yakin dengn jnji allah
"lelaki yang bek untuk wanita yang bek dan vise versa"
salam =)
btw trm kaseh untuk perkongsian=)

Areleiou said...

this is stupid. so so stupid. kbai.

Gadis Cinta said...

org yg gimnastik tu kangkang luas2 kn.. pcah ke dara dowg?

Anonymoussaid...

Warna bibir ngan lebam bawah mata tu xda kena mengena ek.... Please la....

Anonymoussaid...

Perut kembang???? Helllo.... I dh beranak.... Al hamdulillah.. Slim mcm anak dara... Ayat yg slalu aku dgr.. "anak ke? Oo ingat blum kawen."..

Anonymoussaid...

org kata susah nak cari perempuan yg dara skrg ni.tp sbnrnya apa yg kita jumpa tu,adalah bergantung pada apa yg kita cari..

Aziz92 said...

alahai....skrg nie...xdpt nk ckp ape...kdg2..budak umo 12 thun pun dh buat mksiat..apatah lg yg sudh matured..,,jd...kalo nk yg dara or truna tu...trplg la dgn tkdir masing2...lelaki tak smstiny truna,...pmpuan tak smstiny dara...so???amcam...tol tak....

aqashifnsaid...

yalah..macam mane dgn org yang dr kecil mmg perut buncit? rambut mmg bermasalah??

abdulkarim abdulhadi said...

assalamu'alaikum warahmatullahi ta'ala wabarakatuh,
1. dahi: kadang orang yang pernah bersetubuh dahi masih licin, dan ada juga yang berkerut. tapi orang yang selalu kuat berfikir, contohnya pelajar, memang dahi ramai yang berkerut, ana nampak budak umur 5 tahun pun ada yang berkerut dahi, tapi keluarga beragama juga. jadi dari dahi saja tidak daat disahkan dara seseorang. ramai wanita dahi berkerut kalau mengerutkan dahi.

abdulkarim abdulhadi said...

2.mata: pelajar2 yang selalu tidur lewat malam, belajar atau ulangkaji, bangun awal subuh, bangun tahajjud lagi, pergi sekolah memanglah bawah mata nampak lebam, apalagi orang yang kurang darah tidak kira umur 10,11,12, kalau ada masalah kesihatan selalu nampak matanya akan hitam atau lebam di bawah, bagaimana pula orang india, kebanyakan bawah mata mereka lebam. ada juga orang bawah mata lebam dan berkerut, terutama para peljar, yang sungguh2 belajar, dan terpaksa bangun awal pagi.

abdulkarim abdulhadi said...

3. hidung: ana tidak pernah perhatikan warna hidung pula, tapi ia bergantung faktor kulit, darah dan cuaca, kalau sudah tidak dara, tapi kulit putih melepak dan kena sunburn memang merah juga. ataupun cuaca terlalu sejuk. begitu juga orang masih dara. jadi bergantung pada hidung saja tidak boleh pakai.

abdulkarim abdulhadi said...

4. payudara: orang pakai baju macam mana mahu tengok, walaupun pakai baju untukmelihat pergergakan tubuh wanita juga haram. sudah kahwin, mungkin saja masa tu juga payudaranya akan beruhbah, sudah kahwin mana ingat lagi hal tu. dan perempuan kurus, mungkin sekali payudaranya sedikit kendur, jangan riau do'a banyak2, janji Allah ta'ala, Allah ta'ala Maha Kuasa, setiap penyakit ada ubatnya, kan ada disuebut dalam al-Quran, kita ikhtiar tapi Allah ta'ala yang Maha Menentukan. payudara tidak boleh pakai, haram sebelum kahwin, terhadap mana2 wanita.

abdulkarim abdulhadi said...

5. garis tapak tangan: ada wanita tiada mesin basuh, tangan selalu terdedah dengan sabin cuci pinggan sabun cuci kain, terutama, gadis2 yang rajin suka tolong mak, dan tidak biar mak basuh pinggan. memang faktor bahan kimia akan banyak mengubah tapak tangan, membuat tangan lebih kering dan semakin kasar, dan ia menyebabkan tangan nampak pucat, apalagi wanita kurang darah tapak tangannya selalu nampak pucat. apalagi gadis cuci tangan guna tangan, orang tiada mesin basuh di rumah, bukan semua orang mampu beli mesin basuh, ada juga mesin basuh rosak bukan senang untuk beli baru. pelajar asrama, sentiasa kena cuci kain guna tangan. mesin basuh asrama biasanya bukan selalu dapat digunakan orang yang sama.

abdulkarim abdulhadi said...

6. jari tapak tangan: haram meneyntuh tangan wanita, apalagi untuk menguji shawatnya naik atau tidak walaupun berlapis. persentuhan yang disengajakan begitu tetap haram.

abdulkarim abdulhadi said...

7. perut: ada wanita, yang malas jaga penampilan, kuat makan, buncitlah perutnya, ada yang memang buncit perut dari kecil faktor lemak bertimbun, banyak duduk, kurang bersenam, pencernaan kurang baik. ramai juga yang pernah bersetubuh perut masih licin, bagi yang suka jaga penampilan. dan wanita yang suka jaga benuk badan dan tidak adalah 50% 50%. tidak semua wanita menjaga bentuk badan. minuman sejuk juga faktor perut sedikit buncit. mungkin kenyataan encik di atas boleh digunakan kepada wanita yang betul2 kurus, dan suka jaga bentuk badan dan kesihatan tapi perutnya sedikit buncit. Wallahu'alam.

abdulkarim abdulhadi said...

8. rambut: tidak semua wanita lahir dengan rambut yang lembut dan lurus, ramai yang dari faktor jenetiknya, berambut ikal, keriting, kasar dari kecil macam adik ana, rambutnya kasar macam rambut orang yang suka buat rambut sampai rambutnya rosak tapi adik ana masih kecil. kulitnya gelap, selalu tidur lewat malam, dan memang dari kecil bawah matanya berkedut dan sedikit hitam. zaman sekarang wanita berkerjaya rambut boleh buat rawatan di kedai, mencantikkan rambut. macam2, jadi dari segi rambut kurang sesuai digunakan melihat dara seseorang.

abdulkarim abdulhadi said...

9. bibir: ramai wanita berkulit hitam manis atau bibir sedikit kering memang akan timbul garis di tengah, dan bibir gelap selalunya ada warna gelap di sekitar luar bibir. ada kawan ana dulu masa sekolah rendah, darjah 3/4 dia ada masalah bibir yang serius, mungkin memang kulitnya sensitif samapi bibirnya rosak teruk. jadi faktor kulit, peredaran darah, cuaca, dan jenis darah juga membuatkan bibir semua orang tidak sama. zaman sekarang sudah ada lipstick kolagen yang mengubati masalah bibir gelap, merekah. Insya Allah ta'ala, jadi melihat bibir sahaja tidak dapat menentukan dara seseorang.

abdulkarim abdulhadi said...

10. kemaluan: hanya dapat tahu selepas nikah, melihat ke dalam faraj wanita adalah boleh dikatakan mendekati haram, menggelapkan hati dan boleh merabunkan dan membutakan mata, ini sudah pernah berlaku terhadap seorang lelaki yang suka melihat faraj wanita, dan sudah sering dinasihati oleh para cerdik pandai akhirnya mata lelaki itu buta sama sekali. jadi ana nasihatkan jangan pandang ke dalam faraj wanita. walaupun ana belum juma dalil kukuh mengatakan ia haram sama sekali, tetapi para 'alim 'ulama' menasihati yang demikian.

selaput dara wanita telah diciptakan Allah swt, sejak anak bayi dilahirkan. tetapi ada juga bayi permpuan yang dilahirkan tanpa selaput dara. juga terhadap ramai gadis yang aktif bersukan bermain, berbasikal boleh secara tidak sengaja apabila terjatuh atau terkena hentakan di bahagian kemaluan boleh luka kemaluan, kes ini juga banyak berlaku, tetapi samada selaput dara terus hilang masa tu Wallahu'alam, boleh jadi hanya luka ataupun selaput dara koyak. tanpa melakukan persetubuhan. jadi terdapatnya selaput dara tidak dapat menetukan kegadisan. tapi memerlukan kejujuran gadis itu sendiri untuk menceritakan perkara sebenar.

abdulkarim abdulhadi said...

11. leher: ada orang dilahirkan dengan liang roma yang besar dan liang roma yang kecil, kulit gelap, sederhana, cerah, kulit kering dan berminyak, kulit kurus kulit berisi, semua ini akan mempengaruhi keadaan leher seseorang itu baik budak kecila tau orang dewasa, dan kelincahan dalam olahraga atau aktiviti lain. melalui leher juga tidak dapat menetukan dara seseorang.

zaman sekarang sudah ada pembedahan selaput dalam, yakni orang yang sudah tiada dara membuat pembedah memasukkan selaput dara. tapi dalam pernikahan, yang penting adalah kejujuran dan saling mempercayai. sekiranya gadis mengatakan dia masih dara maka percayala kata2 nya walaupun ada tanda2 di atas. sebab setiap manusia diciptakan dengan rupa, warna dan bentuk yang berbeza-beza. tiada manusia yang sempurna. Wallahu'alam bissawwab, wabillahi taufiq wal hidayah wassalamu'alaikum warahmatullahi ta'ala wabarakatuh.

Muhammad Adam Hussein said...

sumbernya kenapa enggak dicantumkan, mas?

Anonymoussaid...

sume nk perdebatkan tntg soal dara...tmbh2 kaum lelaki...tp penah x org perdebatkan soal teruna??kalau kaum lelaki nk yg dara,kaum perempuan pn mesti la nk yg teruna..btul x?tp slaluny yg dpertikaikn soal dara jugak..alasan perempuan xde dara de tnda2 mcm yg pengarang tuliskn..pe kata saudara pengarang tulis plak tnda2 lelaki masih teruna @ xteruna sbb setahu sy lelaki ni susah nk tau tnda2,so pasni kaum perempuan bleh rujuk kn..tq..

Anonymoussaid...

Mse kt skolh dlu ustazah sy pnah ckp,org yg brzina jdohnya juga dgn yg brzina..so,moral of the story is jgn nk risau2,baik amln kte baiklh jdoh kte..aslmkom..

Anonymoussaid...

jadi lelaki semuanya betul ?
kalau bukan sebab kata2 manis kamu yang membuatkan mata dan hati permpuan buta, . . bila dah dapat tinggalkan . .
buka lah mata kamu besar2, tidak semua lelaki baik dan tida juga yang sempurna,sama seperti perempuan . . pandai lah jaga diri . . bercinta pun jangan lah sampai berikan mahkota kamu dengan dorang tuh . . sekiranya mereka paksa . . masuk meminang dan jumpa mak bapak , senang cerita . .

rina said...

kalau nak perempuan yang masih darah,ah kamu mesti ingat . . pasangkan perempun yang masih darah dengan yang teruna. .
nanti tidak pasal2 yang masih darah 2 kena jangkitan dari yang xteruna . . 2 x adil namanya !!!!! jangan perasaan kamu lelaki,cari yang masih darah kunun,padahal kamu sudah berkali2 tidur dengan perempuan lain . . fikir lah sendiri . . ada otak kan . .

Anonymoussaid...

Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.

Harga serendah RM1.50/pcs.

Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami:
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

Yatt Yann said...

erm ,berdasarkan sebuah buku yg sy baca , wanita hanya akan hilang dara bila dah melakukan persetubuhan .

Yuyunn Saje said...

paling mudah, tak payah kita nak cerita banyak, cerita pendek sudah cukup janji orang paham, kita bercakap lah dengan ilmu, bukam bercakap kosong bagaikan orang tak sekolah, saya nak cakap pendek saja, tak banyak masa yg terbuang, jangan lah kita dengar cerita2 bodoh tapi dari orang berlagak pandai, macam orang tak sekolah je.
1 knpe perempuan tu jadi sebab orang lelaki yg mengajar.
2 knpe perempuan tu jahat isap dadah pasal orang lelaki yg mengajar nya.
3 knpa orang perempuan lari rumah pasal orang lelaki yg mengajarnya.
Jadi pendek kata segala kejahatan perempuan dalam muka bumi ini orang lelaki yg
mengajarnya. jadi tolonglah bukak minda sikit orang lelakilah dalang disebaliknya, kalau orang lelaki buat jahat, buat maksiat knpe orang tak nmpak, sebab orang lelaki ni dia pndai tutup dia punya pekong, walau mcm mna busuk pun dia, orang lain tak dpt bau pasal dia pandai tutup.
betul tak cakap sya ni, jadi saya nak brpesan kepada perempuan2 yg ade diluar sana, kalau anda berjumpa dgn seorang laki2 sama ada tua atau muda itulah dia musuh nombor 1atas muka bumi ini, Didalam alquran diterangkan inilah dia syaitan dari jenis manusia. kalo ade soalan lain no hal, saya akn menjawab dgn rikas dan tepat.

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise