Thursday, May 14, 2009

Babi, ooo babi!!




Ada beberapa pengajaran yang boleh diambil dari gambar tersebut. Fikir-fikirkan..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




8 comments:

Dhada said...

Babi ta sedar diri . HAHA

Anonymoussaid...

apa punya babi la. babi pun tak sudi kena panggil babi kan. dah babi tu babi la jugak. sian babi. pasni jgn sebut selsema babi tp tukarla pada selsema biba. tak ker didengar molek sikit. hehe.
-wrx-

cucu tok senik said...

babi tu tak tau nm die babi.

Raja Fiqri Fauwaz said...

haha.. adoh.. babi pon boleh jadi bahan lawak.. selama ni babi tu buat maki je..

**~KiKiLaLa~** said...

ngehngehehehe..kelakau!

fajridil adha said...

dhada -->> babi pun ada perasaan tau.hehe

wrx -->> jgn pggil babi,pggil barbie..hehe

cucu tok senik -->> babi tu dah nyanyuk la. mcm tambi kat perak tu gak,nyanyuk nak mampus..

raja -->> hehe.. babi ooo babi..


kikilala -->> :)

sharamli said...

geli ......

ziEra said...

hahahaha..cian badak kena TERkutuk gak..

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise