Saturday, May 9, 2009

Pemimpin BN Pelakon Terhebat

http://movies.sulekha.com/moviepics/vel2926.jpg

Ooo, sesuka hati kau je ye nak cakap orang kemaruk kuasa. Kau tak cermin muka kau tu dulu ke sampai nak tuduh orang tak tentu hala. Siapa yang gila kuasa sebenarnya? Dah la jadi perompak, pastu ada hati nak cakap korang yang paling mulia ye. Banyak cantik muka kau!! Kau ingat semua orang bangang ke? Wei, budak-budak pun tau bezalah mana muka perompak dan mana yang bukan.

Dahlah menghuru-harakan negara, pastu dengan muka beruk bersiol kau tuduh orang lain yang jadi punca. Wah wah, hebat sungguh lakonan kau ye. Patutlah makin berkembang budaya tak sihat di negara ni. Dah pemimpin yang mengajar, rakyat pun apa lagi. Seperti dapat lesen besarlah nak berbuat yang tak baik . Kau ingat ni citer tamil ke yang korang nak buat sesuka hati? Patutlah pelakon tamil yang kau letak jadi hero dalam sandiwara agung kau tu ye.

Dah namanya pelakon tamil ala-ala padayapa, tentulah korang semua tak tau malu. Apa yang korang cakap pun semua putar belit. Kau buat lain, kau cakap lain. Dengan orang ni kau cakap begini, dengan orang itu kau cakap begitu. Apa jenis orang pun aku tak tau lah. Setahu aku, pelakon tamil pun ada sifat malu lagi, tapi korang ni memang muka tak tau malu. Kira lagi teruk darjat korang ni.

Dalam citer tamil, penjenayah macam korang ni semua akan ditembak mati. Mudah-mudahan pengakhiran korang sama lah macam citer tamil tu. Yang berbuat jahat pasti akan terima balasannya. Tunggu je lah bila balasan tu akan sampai kat muka korang. Masa tu, ko belitlah seberapa banyak yang ko suka, dah tak ada yang nak dengar belit korang tu. Silap-silap orang bagi penyepak je kat muka korang tu. Baru padan dengan muka kau!!



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




13 comments:

PR supportersaid...

perghh, marvellous entry nie.. syabas,syabas!!

mat skodengsaid...

bro, ganas btul gmbr hero tamil tu.hehe

Anonymoussaid...

tembak mati je org mcmtu. menyusahkan org je bila idup.

sheikh teluk intan said...

Salam Fajridil,

Bagus entri ini. Tulisan Fajridil semakin mengancam. Pak Sheikh minta izin salin dan tampal kat blog pak sheikh.

muraisenja said...

Dlm Filem tamil kan sama jln citer dia dgn apa yg terjadi skrg. Kalau dlm filem tamil menteri jahat, polis jahat, hakim jahat, org kaya jahat ... yg jadi hero nk menegak keadilan ni mesti dari org biasa atau org kampun... mmg betullah tu tepat sekali citer bro ni... aku hari2 tgk citer tamil citer melayu ni last2 aku pun layu.... hehehe...

Baginda Reformasi said...

lam cerita tamil tu pun ok lagi... last2 hero menang... tapi cerite tamil zambry hampeh... asyik2 die je menang...

SRISUFI said...

membaca dengan senyuman seperti kamu juga....

Isa said...

Biasalah tu, olahan cerita tamil, lagipun budaya hindu zaman tok nenek moyang dulu2 masih menebal lagi...

kokonatsaid...

betul apa yang ko cakap, kerajaan dah macam pelakon citer tamil.

zigzag of this life said...

wah abg..encem dr abg g hero tamil tu..
wakakakakkkaka...!!!! :))

sharamli said...

yg jht dibalas jht jgk kn..

hu3

fajridil adha said...

pr supporter -->> t.kasih diatas kata2 manis anda :)

mat skodeng -->> ok lg tu beb. klau pencacai Bee eNd,muka xganas tp hati lg kejam dr pengganas.

anon -->> tak yah tembak,dia akan tembak diri sendiri.

salam tuan sheikh -->> tuan sheikh ni ada2 aje :) . sy xsehebat tuan sheikh yg lg handal berkata2. ^_^

muraisenja -->> tu la psal. dlm citer tamil,lompat dr atas gunung pun x mati. tengah sembang2 kat umah tetiba dah sampai kat london. hehe. semua benda dia leh wat ^_*

baginda reformasi -->> blom lg. ada masa nnt dia kalah gak. ending dia mesti sama mcm citer tamil tu. hehe.

srisufi -->> senyuman kamu indah menawan. :)

isa -->> tul tu. itulah yg diserapkan pencacai Bee eNd ni. nak rosakkan benda yg baik.

kokonat -->> skrgni mcm citer tamil, esok lusa citer kanak2 riang ribena plak.

zigzag -->> sy lg ensem dr dia la. hehe ^_*

fajridil adha said...

sharamli -->> betul tu. sama2 la berdoa agar yg zalim itu segera mendapat balasan.

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise