Friday, September 12, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Online Users
Total Pageviews
Backlinks
About Me
- fajridil adha
- aku budak biasa yg berasal dr kg masjid masai jb.idup serba sederhana n selalu ceria tp kekadang garang juga. ^_^
Followers
My Link List
Popular Posts Last 7 Days
-
Blog Dah Bersawang Blog Dah Bersawang fajridil.blogspot.com - Dah lama bersawang laman blog ni. Sedih pula rasa. Sikit je nak update ka...
-
pada sabtu dan ahad lepas iaitu 12-13/12/2009, aku bersama nohesam telah pergi menghadiri ke kursus pra perkahwinan di hotel selesa pasir gu...
-
Inilah dia kereta Yusry KRU.. Lamborghini (Kepala Lembu) huhu.. jeles aku tengok.. tapi kalau kat malaysia ni, ada kete sport n laju gila ba...









9 comments:
memang besh iklan niey...
ni iklan taon bile eh?
petronal always came with a brilliant ideas
ok2.jom tuka :)
okey gak iklan raya petronas nih.
soo touching..!! hmpir mengalirkn air jernih..huhuhu..yeah..ibu yg byk berkorban tuk kita..so..pada satu saat,pada satu ketika..kita pula yg harus menjaga ibu kita,dgn penuh kasih syg.. jgn duk syg bf/gf je lebih..
dah ada eh iklan raya ni.mana dapat nie?? tapi memang best iklan ni.sedih....
bro,memang de best la blog lu nih.. macam2 ada.. iklan raya pun dah ada.. hebat!! awek raya ada tak?? wakakaka..
That's a very emotional ad! Greetings from Kyiv, Ukraine!
what a nice ad!! so emotional.
Post a Comment