Friday, June 6, 2008

euro 2008


euro dah semakin hampir tp xtau la nape kali ni mcm xde rasa sgt bahang euro nie. lagu tema trix & flix ft shaggy - like a superstar & feel the rush dah cukup mengancam untuk menaikkan semangat utk euro 2008 ni. tp xtau la mana silapnye sampaikan mcm xde apa yg akan berlaku. adakah kerana ketiadaan england pd thn ni membawa impak yg besar hilangnye seri euro thn ni? atau masalah ekonomi yg melanda negara kita yg myebabkan semua org spt amik x endah akan perkara2 yg dirasakan tidak begitu penting. ataupun promosi kat malaysia ni yg amat2 kurang utk menghangatkan demam uero? atau mungkinkah juga kerana negara kita, malaysia yg tak menyertai kejohanan ni? kui kui kui. (klau kita kat uero,confirm kena bantai 20-0)

aku beruntung sbb dok kat selatan tanahair. kat sini ada byk siaran tv. klau bab sukan ni,mmg aku suka tgk siaran indonesia. smgt diorg lain mcm. smgt aku pun jd membara bila tgk promosi yg stesen tv diorg anjurkan.

mgenai kejohanan thn nie, disebabkan ketiadaan england, aku beralih sokongan kat portugal. tp xtau lah boleh pegi ke x. pasukan2 lain pun boleh tahan mencabar gak. xtaulah sape yg bakal menjuarai kejohanan kali nie. pasukan mana plak pilihan anda utk jd champion kali ini? sama2la kita saksikan.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




11 comments:

Anonymoussaid...

perancis la champion

Anonymoussaid...

apa plak portugal&perancis? germany la beb. ballack tu power.

Anonymoussaid...

saya sokong netherlands(belanda).selama ni diorg bg chance kat team lain,tp tahun ni mesti diorg boleh jadi juara.team lain gigit jari la tahun nie.

Anonymoussaid...

spain la juara. ada torres.

Anonymoussaid...

wah,abg dah ada blog yer. tak cakap pun kat saya yer. mesti makin ramai awek kan. org handsome la katakan. abg ape kabar? rindu kat abg tau. abg tu sombong sgt,tak nak pun sms @ call.tak kan kita pulak nak call dia.kalau dah kerja tak per lah.apapun,rindu kat abg.
euro ni sy sokong team abg jugak,PORTUGAL.boleh kan abg.hehe
-rozana-

Anonymoussaid...

adeq, ramai jugak eh peminat ko. senyap2 dok kedai pun boleh dapat ramai peminat. bohjan eh ko skrg.hehe

Ari Miraj said...

uih, aku memang tengok Euro nih. Biasa aku sokong Serbia ngan Bosnia, diorang team kuat giler beb.

Anonymoussaid...

ape plak bosnia nie? ntah2 bohsia kot yg ko sokong.

Anonymoussaid...

itali!!!!!!!

Anonymoussaid...

faj,aku pun portugal.sama ngan ROZANA gak.hehe.sape rozana ni faj. ko bkn main lg skrg.ramai kwn ppuan ko yer.

mu_lysaid...

amboi faj, berblog kita..

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise