Monday, June 9, 2008

selalu mengalah

jelaskan padaku isi hatimu
seberapa besar kau yakin padaku

untuk tetap bisa bertahan denganku

menjaga cinta ini


pertengkaran yang terjadi

seperti semua salahku

mengapa selalu aku yang mengalah

tak pernahkah kau berfikir

sedikit tentang hatiku

mengapa ku yang harus selalu mengalah

pantaskah hatiku masih bisa bersamamu


jelaskan padaku isi hatimu

seberapa besar kau yakin padaku

untuk tetap bisa bertahan denganku

menjaga cinta ini


mengapa selalu aku yang mengalah

tak pernahkah kau berfikir

sedikit tentang hatiku

mengapa ku yang harus selalu mengalah

pantaskah hatiku masih bisa bersamamu

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




15 comments:

Anonymoussaid...

mana boleh asyik mengalah je.

Anonymoussaid...

releks k abg ancem nanti ade org yg lebih baik tuk awak..

Anonymoussaid...

sekali sekala tak pe lah kalau nak mengalah. tapi kalau asyik nak mengalah jer,susahlah.

Anonymoussaid...

selalu mengalah keeeeeeerrrrrrrrrrr?

Anonymoussaid...

Tertutup Sudah Pintu, Pintu Hatiku
Yang Pernah Dibuka Waktu Hanya Untukmu
Kini Kau Pergi Dari Hidupku
Kuharus Relakanmu Walau Aku Tak Mau

Reff :


Berjuta Warna Pelangi Di Dalam Hati
Sejenak Luluh Bergeming Menjauh Pergi
Tak Ada Lagi Cahaya Suci
Semua Nada Beranjak Aku Terdiam Sepi

Reff 2 :


Dengarlah Matahariku, Suara Tangisanku
Kubersedih Karna Panah Cinta Menusuk Jantungku
Ucapkan Matahariku Puisi Tentang Hidupku
Tentangku Yang Tak Mampu Menaklukkan Waktu

Anonymoussaid...

ok lah tu dah ada byk peminat sekarang..... dah buleh lah lupekan si dia yang pernah bertahta.....

Anonymoussaid...

pak haji,macam bermimpi pulak bila dapat tau ko ni selalu mengalah.hehe. setahu aku, muka ko ni mmg paling susah nak mengalah. tapi tak tahu lah skrg kot kot dah berubah. nama je pak haji skrg.hehe

fajridil adha said...

haha. aku mmg susah sket nak mengalah. saje je wat topik selalu mengalah. padahal xpernah mengalah ^_^

Anonymoussaid...

bro, gua pun mcm lu jugak. nak buat pe mengalah kat pompuan. buang masa je. lagi2 pompuan sekarang nie, banyak yg simpan jantan. depan kita kata sayang tapi belakang kita dia sayang laki lain pulak.jadi,ape ke hey nye yob.HIDUP LELAKI!!!

Anonymoussaid...

macam lah pompuan je yang buat hal.... laki pun sama naik lah sengalllllllll.... sama je skarang ni.... BAGERO!!

Anonymoussaid...

lelaki memang BAGERO!!
tp faj tak termasuk.boleh gitu??hehe

fajridil adha said...

aku mmg xlayak la masuk kategori BAGERO. aku org baik2 beb. (puji diri sendiri).

Anonymoussaid...

tumpang tanya,BAGERO tu ape ye?
bahasa baru ni. seronok juga dapat belaja bahasa baru.

Anonymoussaid...

BAGARO tu makne nye BODOH dalam bahase JEPUN

Anonymoussaid...

bodoh eh. lepas ni boleh la guna ayat tu.hehe

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise