Thursday, June 12, 2008

tapi kau menghilang....


Denganmu semua berwarna
tak ada gelisahku
kau pertama yang hinggap
menembus dinding kalbuku
denganmu aku bahagia
kau ajari aku bercinta
terhanyut dan terbawa ku
dalam kerapuhan itu
kau pertama yang hinggap
menembus dinding kalbuku
tapi kau menghilang
setelah engkau tinggalkan aku sendiri
menangis pilu kuratapi perih ini
sekarang kau minta aku untuk kembali
maafkan sayangku aku tak sudi lagi
kau telah sakiti cintaku....

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




9 comments:

Anonymoussaid...

gambar2 di blog abang ni menarik lah. sesuai dgn isi.
pasal apa yang abang tulis tu, saya nak bagi pendapat lah.
tak salah kalau abang nak terima semula cinta seseorang yang pernah sakitkan hati abang.
mungkin orang tu dah menyesali kesalahan lalu.
bukan senang nak dapatkan cinta yang jujur dari seseorang tau bang. -tiqa-

game gambling online lottery said...

wala pulos imo blog.

sempoi_klsaid...

ingatkan nangis pasal germany kalah semalam.rupanya nangis bab cinta.kehkehkeh

syikin_kjgsaid...

faj the EMO...
nak nangis sama buleh tak?
nak manja-manja gitu...
ngehngehngeh

gadizz manizzsaid...

abg ni tak habis-habis nak emo...
ada orang suka tapi abg jual mahal...
mentang-mentanglah handsome,pompuan abg pandang sebelah mata je ye...
nakal abg ni..

sempoi_klsaid...

mamat ni memang suka layan emo...
jangan marah eh geng...
kehkehkeh

fajridil adha said...

amboi2, bertubi2 aku kena fire kat sini. mentang2 aku senyap,yg lain fire cukup2. hehe. xpe, aku redha je. aku open, xde hal la klau org nak kutuk ke puji ke ape ke. small matter lah pd aku. hehe. sesape nak jadi pencipta lagu, lehla minta lirik kat aku. yg ganas aku bg lirik nnt.hehe

syurasaid...

nanti saya hantar lirik abg ke m.nasir. mesti meletup lagu tu.hehe..

Anonymoussaid...

hehe...xpe la awk ape pon org nak kate kt awk tu..tp awk tetap jadi diri awk kan..sy doakan yg terbaik tok diri awk..mungkin ade hikmah atas kejadian sume tu..insyallah mesti ade insan lain utk awk nti..doa lah selalu..kalo dah xde sy ade kt cni..huhu

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise