Thursday, June 12, 2008

Mentalk Candy bahaya??


KUALA LUMPUR: Orang ramai dinasihati supaya tidak menggunakan kandi kesihatan dikenali sebagai ‘Mentalk Candy’ kerana ia didapati mengandungi aminotadalafil, sejenis ubat bagi mengatasi masalah lemah tenaga batin.

Bahagian Perkhidmatan Farmaseutikal, Kementerian Kesihatan semalam memberi amaran bahawa penggunaan kandi itu secara berlebihan boleh mengakibatkan sakit jantung, depresi dan kehilangan deria penglihatan.(harian metro 12/06/08)

aku pun ada jual gula2 nie. kena pulang balik la nampak gayanya.huuhh..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




9 comments:

Anonymoussaid...

ape pasal tiba-tiba je cakap bahaya?kat ofis aku ramai je yang makan candy nie. semua cakap ok je.

Ari Miraj said...

alah, buat apa susah2 pulang balik. ko telan je lah sendiri. tengok apa jadi. cam experiment gitu. ala2 kalu ko dah cam sewel2 skit, ko stop lah.

fajridil adha said...

xleh beb. aku kuat lg. xperlu lg supplemen ni semua. masih gagah perkasa. kuat bak samudera menerjah lautan.hahahaha.

Anonymoussaid...

candy ni kan ada sijil pengesahan dari lab singapore. apsal malaysia pulak yang cakap tak boleh? mungkin diorang takut org malaysia makan over dos kot.ermm,still thinking..

Anonymoussaid...

korg ni mmg dahsyat lah... aku tgk semua mude2 lagi... tapi tak kan dah kecot kot....? ubat kuat pun bleh jadi isu.... kwang....kwang...

Anonymoussaid...

hek eleh. time mude2 lah makan ubat kuat. baru power. dah tua nanti nak makan ubat pun dah tak selera.hahahaha

Anonymoussaid...

nasfu kude tul lah ko ni... muakakakaka...

fajridil adha said...

aku lom kawin jd aku no comment la.hehe.

Anonymoussaid...

kawin la wei. sodaaapp tuuu...

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise