Tuesday, June 24, 2008

takkan melepaskanmu

kau mengenalku ketika aku rapuh
terdampar membisu seperti debu
matahari terang seakan lusuh
kini bercahaya saat hadirmu.
kau temukan aku ketika ku jatuh
terhempas membisu terbalut pilu
lautan luas yang dulunya keruh
kini jernih sesucinya cintamu.
matahari seakan tak lagi
menyinari hati sepi ini
luka tertinggal di hati
terlalu dalam untuk pergi.
beri aku cinta
beri aku rasa
agar aku ceria
untuk dapat hidup bersama.
beri aku sentuhmu
beri aku rindumu
kerana itu bisa membuatku
jatuh cinta kepada dirimu.
seperti hidup kembali
saat kau nyalakan cahaya hati
yang kusangkakan telah lama mati
kini kau terangi kembali.
kau bangkitkan jiwaku
dari mimpi burukku
seandainya aku mendapatkanmu
ku janji takkan melepaskanmu.



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




7 comments:

zaida_insaid...

seandainya kita sentiasa mengagungkan tuhan..pasti kita tahu sejauhmana tuhan xkn melepaskan pandangan-Nya dari kita..itulah cinta yang harus dikejar...cinta Allah yang satu.

zulaikha86said...

romantis bait-bait ayat awak..

sempoi_klsaid...

bro,penat siol aku. aku baru balik dari phuket... wah,tak leh handle bro kat sana.. rasa macam nak tertanggal seluar dibuatnya..wakaka..
3hari aku tak buka blog ko.. makin menjadi-jadi citer2 ko yer.. carilah pengganti bro.. lupakan kisah lama..

tiqasaid...

beri aku cinta
beri aku rasa
agar aku ceria
untuk dapat hidup bersama ABANG tercinta..

buleh kan macamtu.hehe

ainsaid...

indah je kan saat2 mais bercinta..
nak termenung skejap la..

Anonymoussaid...

ne tak nak lepaskn sapa ha...

Anonymoussaid...

awk cari la penganti cepat2 ckit...sy tgok awk ni dah parah sgt la...nak kan sy ni dah la dok jauh sgt dari awk...susah la kan...huhu...insyallah..awk tngu sy tau...

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise