Sunday, September 6, 2009

Aku Bakal Beristeri Dua




adakah mungkin aku bakal beristeri dua? huhu.. bukan apa, dah ramai yang berkata sedemikian kat aku. pagi-pagi tadi ketika baru saja siap buka kedai, ada lagi sorang customer bertanya tentang hal yang sama. antara dialog kami :

chai : awak dah kahwin ke?
aku : belum lagi (sambil melemparkan senyuman)
chai : saya ingat awak dah kahwin
aku : mana ada. saya muda lagi
chai : umur awak berapa?
aku : 17hb ni genap 26
chai : saya tengok, awak ni masa umur 35 mungkin dah ada 2 isteri
aku : adoi, ye ke? (buat-buat terkejut, hehe ^_*)
chai : ni cakap betul-betul, bukan main-main
aku : kalau macamtu syukur alhamdulillah. tapi sekarang awek pun tak ada
chai : alahai, apa susah. ramai yang cantik-cantik kat luar sana. awak duduk kedai je macam mana nak jumpa.
aku : hehe. mana ada cuti. hari-hari keje. tapi kat kedai ni pun banyak yang cantik-cantik.
chai : awak janganlah memilih sangat. kahwin syok tau.
aku : ye ke?
chai : ye la. sebab tu saya cakap nanti awak kahwin dua. bila sudah syok, awak nak tambah lagi satu.
aku : haha. tu susah la mau cakap. kalau dah takdir, terima je lah (sambil berkata dalam hati, syok gak ada 2 bini,hehe ^_^)



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




15 comments:

mat skodengsaid...

ewah ewah. kan main lagik nak ada bini dua. aku yg bini sorg ni pun x terjaga. tp kalau tu rezeki ko, aku doakan ko bahagia la. tp mmg syok la ada bini dua. huhu

rashdansaid...

dapat bini yang sporting ok la. kalau dapat yang x faham bahasa, mmg mintak cerai la jwbnyer

Anonymoussaid...

ceh,ni la da namanye laki kan,miang,dapat je peluang trs je nak kawen 2 nih,

missmysarasaid...

haha..kawen pn tak lagi da nak kawen 2 ea...

balqissy said...

moga termakbul lah, ye... haha aduyai ^.^

nard elainy said...

kalau mampu..teruskan je

syed amirsaid...

kalau 1 ok,tambah lg 1. bila 2 ok,tambah jd 3. bila 3 pun ok,cukupkan kouta terus je la. aku kalau mampu, teringin gak.leh gitu? hehe

nurul wahidasaid...

amboi2. miang ek dia nie. hihihi

suriyanasaid...

gatai..amboi dia..mcm mn la nk kwen dgn dia..blom ape2 dh nk kwen 2.. ish..isshh...iiissshhh...

fiza_sensei said...

hehe

sayfoolsaid...

pengakuan berani mati dari en faj. hehe

sharamli said...

gatal...

fajridil adha said...

mat skodeng -->> syok bini 1 pun x dpt rasa lg. hehe

rashdan -->> bila dia minta cerai, ceraikan aje la. hehe

anon -->> mestilah, peluang dah ada,sambar je lah. :)

missmysara -->> hehe. berangan je. ^_^

balqissy -->> amin. mudah2an makbul la. hehe

nard elainy -->> tu la. nak teruskan gak ni. hehe

syed amir -->> hajat dihati nak kawin 4 sekaligus. tp bdn pulak sakit2 nnt. hehe

nurul wahida -->> miang keladi ^_^

suriyana -->> apa nak wat,ramai yg ajak kawin. tpaksa la kawin lebih sket. ^_^

fiza_sensei -->> ^_*

sayfool -->> siot je ko eh.. hehe

sharamli -->> tu la. leh tlg garu kan x? ^_*

atok said...

poligami itu diharuskan kan kan? kalo x silap laa. haha
tuk prempuan pula,akan dpat payung emas di pdang mahsyar nanty.
kalo x silap la. eheh

Gallery Dewasa said...

[-+] Ngentot di Bis Rame-rame
[-+] Pesta Seks di Kampus
[-+] DOWNLOAD HD ADULT MOVIES
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[-+] DOWNLOAD MOVIES HD 18+ FREE
[-+] FREE HD ADULT MOVIES
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


[-+] FREE MOVIES 18+
[-+] Japanese Porn Star

[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - MOMOKA NISHINA
[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - MARIA OZAWA
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung



[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - SAORI HARA
[-+] Memek Perawan Basah
[-+] Toket ABG SMA Merah
[-+] Lucunya Malam Pertama
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


cerita luncah awek
luncah video terbaru
gambar gambar luncah
melayu luncah video
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


novel luncah melayu
youtube luncah melayu
video luncah melayu
awek kena rogol
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


cerita rogol awek bertudung
video rogol awek
awek di rogol jejaka
rogol awek melayu
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung





















































































































































































































































































































 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise