Tuesday, September 8, 2009

Buka Kedai Atau Tak?

sambutan raya kali ni aku rasakan agak sedikit hambar. adakah kerana urusan jual beli tidak serancak tahun-tahun sebelumnya atau ada sebab-sebab lain. aku pun tak tau lah. raya ni pun aku tak tahu nak kemana. kemungkinan besar aku duduk kedai macam tahun lepas.

nak gi beraya, semua balik kg. ada sorang member yang selalu teman aku, dah nak kawin plak. jadi aku sedang berkira-kira samada tahun ni nak buka kedai atau gi merayap ke mana-mana yang aku suka.


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




15 comments:

Anonymoussaid...

tutup jek la beb. raya takkan bniaga jugak kot.

sharamli said...

ada x hari raya 0rg p kedai?

hairysaid...

apa barang raya tak tutup. dok rumah layan tetamu la bro.

ezzati said...

rayaaa...dok umh laa..

harrissaid...

rajin bebenor ko koje.

Didi said...
This comment has been removed by the author.
sheikh teluk intan said...

Salam Fajridil,

Hari raya , masa umat Islam bergembira kerana menang menghadapi ujian puasa. Eloklah tutup kedai sehari dua. Lepas tu, baru buka.

Pak Sheikh rasa tahun depan , Fajridil tentu ada seorang wanita yang bernama isteri untuk menyambut hari raya. Carilah gadis yang baik. Ramai peminat sekarang, pilihlah yang terbaik. Ini doa Pak Sheikh pada seorang muda yang berani memperjuangkan kebenaran.

Salam dari Pak Sheikh yang jauh.

rashidisaid...

salam fajridil..

aku setuju dgn pendapat sheikh teluk intan, tutupla sehari dua. lepas gasakla balik bniaga tu.pasal kawin tu, aku pun setuju juga. tahun depan dah ada isteri. selang beberapa tahun lepas tu, ada dua isteri. InsyaAllah. hihi

nard elainy said...

tutup la..gi beraya umah membe2..

soul krasty said...

ko wat open kedai..haha..baru la best..confem aku dtg..aku cuti jp je raya ni..kalo mintak cuti..UNPAID leave sbb aku br msk keje..xde leave..haha..

Anonymoussaid...

ko tutup jer kedai.....gi beraya umah aku kt batu pahat woi....
bleh cari awek untuk calon isteri..haa...haa...
dari aku ajai- ps2

fajridil adha said...

anon -->> sewa mahal beb. tu yg kena fikir2kan dulu.

sharamli -->> raya ramai org. sbbtu biasanya sy buka.

hairy -->> aku kat kedai pun layan tetamu gak.hehe

ezzati -->> pagi raya mmg dok umah, tghari dok kedai plak.hehe

harris -->> rajin mencari rezeki :)

didi -->> nape remove?

salam tuan shekih -->> jadi malu plak dgn tuan sheikh bila sebut psal isteri ni. hehe. sy berserah je pd jodoh tuan sheikh. harap2 dptlah yg terbaik utk sy.

**lama tuan sheikh myepi, merajuk ke?

rashidi -->> hehe.. kalau bakal bini aku nnt suruh aku kawin lg, aku redha je la. hehe. leh ke gitu? ^_*

nard elainy -->> masalahnya member2 tutup pintu awal2 raya tu. sbbtu xde guna tutup kedai. semua blk kg.

soul krasty -->> kedai aku mmg sentiasa open. tp brg free xdpt la nak tlg.hehe. xpela kena amik unpaid leave sekalipun. sbb xlama lg dpt cuti kawin. hehe.

ajai -->> aloo my pren.. serius ni? kalau mcmtu,skrg gak aku tutup kedai. awek punya psal. hehe. ^_^

soul krasty said...

brg free tu kire pengganti duit raye la..haha...

mat skodengsaid...

catat rekod la kalau ko tutup kedai raya ni.hehe

Gallery Dewasa said...

[-+] Ngentot di Bis Rame-rame
[-+] Pesta Seks di Kampus
[-+] DOWNLOAD HD ADULT MOVIES
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[-+] DOWNLOAD MOVIES HD 18+ FREE
[-+] FREE HD ADULT MOVIES
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


[-+] FREE MOVIES 18+
[-+] Japanese Porn Star

[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - MOMOKA NISHINA
[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - MARIA OZAWA
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung



[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - SAORI HARA
[-+] Memek Perawan Basah
[-+] Toket ABG SMA Merah
[-+] Lucunya Malam Pertama
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


cerita luncah awek
luncah video terbaru
gambar gambar luncah
melayu luncah video
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


novel luncah melayu
youtube luncah melayu
video luncah melayu
awek kena rogol
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


cerita rogol awek bertudung
video rogol awek
awek di rogol jejaka
rogol awek melayu
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung





















































































































































































































































































































 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise