Sunday, September 6, 2009

3 Minah Seksi

3 Minah Seksi


pelik-pelik pompuan zaman sekarang.. sekejap tadi ada la 3 orang minah seksi datang ke kedai aku. sorang tu beli bedak,sorang lagi beli toner untuk cantikkan muka dia dan sorang lagi beli jamu untuk mencantik dan memperbesarkan payudaranya.

tu biasalah kan. memang selalu orang beli tak kiralah yang muda atau yang dah tua. tapi tadi lain macam sikit. dah la pakai seksi-seksi. lurah dendam tu jangan citer la, dah macam laut terbentang luas bentuknya. tengah dia tanya-tanya aku pasal ubat tu, kawan-kawan dia yang lagi dua orang boleh pulak menyibuk gelak-gelakkan kawan dia. bukan tu je, leh pulak dia main picit-picit dada indah kawan dia tu depan mata aku. (dalam hati aku, nak suruh aku yang picitkan pulak ke? ^_*). kalau sendiri punya dah mantap, tak kisah sangat la nak gelak-gelakkan kawan dia. ini tidak. sendiri punya pun tak dapat tarik perhatian aku,pastu sibuk-sibuk nak gelakkan orang. hoho.. suka hati kawan dia la kan nak beli ubat untuk kecantikan diri dia. aku senyum je lah tadi tu. bukan apa, nama je bulan puasa, semua benda kena dikawal ketat. kalau tak, kurang pahala puasa. kalau bukan bulan puasa, nak aje aku cakap kat minah tu, "amboi, main picit-picit pulak. baik akak bg sy je yg picit. mesti cepat besar". hehe, leh tak macamtu? ^_^

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




10 comments:

Syazni Rahim said...

ahahaha! tak malunye wanita2 itu kan..aish~

ezzati said...

woit..dpt free show la ko ekkk

suhailasaid...

cuci mata eh.hihi

sharamli said...

naseb baek sy bdk kecik lgik..
xphm langsung pakcik tulis ap..
picit2 kepala sbb pening tw la..

:p

Lady D'yot said...

main picit2 la plak..

jiwa sifar said...

tu kira rezeki di bulan ramadan gak ke?

MEL said...

erkk?
iskk2~
bulan pose nih..
len kali ttp je mate tu..

mat skodengsaid...

rugi2 bro. patutnya ko picit join je picit minah tu punya. hehe.

atok said...

ak pernah tlg kat kdai pakcik ak.
tyme tu ada customer neyh.
pondan,mmg jelas pondan.
tp die beli buku cara2 tuk bersolat.
wah,senyum aku. kakakkaka

fajridil adha said...

cik syazni -->> mereka bangga la.hehe. sy pun dgn bangga gak melihat ngan penuh tertib ^_^

ezzati -->> yer,FOC.hehe

suhaila -->> tu la. mata tak berkelip bila tgk tu. kalau bkelip2,dosa plak.hehe

sharamli -->> pala mana yg pening tu? ^_^

nard elainy -->> tu la. picit2 utk isi masa lapang. :)

soul krasty -->> tu leh dikatakan rezeki n dugaan berpuasa.hehe

cinderella -->> ingatkan nak tutup, tp terbuka juga la. xnak bkelip plak tu. hehe

mat skodeng -->> suka2 ko je eh. hehe

atok -->> xpela,mana tau dia nak bertaubat. tp ko senyum nape ek. psal ko yg lelaki sejati pun xsolat ke? hehe

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise