Friday, August 28, 2009

Ramadhan Yang Istimewa



ramadhan tahun ini ada keistimewaan tersendiri buat diri aku. rasanya ini lah puasa yang paling meresap dan memberi kesan dalam jiwa aku. syukur alhamdulillah. sukar untuk aku nyatakan apa yang aku rasa. tapi cukuplah sekadar aku nyatakan bahawa aku amat-amat puas dengan apa yang aku rasa walaupun puasa baru masuk hari ke 7. harap-harap aku dapat berjumpa malam lailatur qadar untuk tahun ini. insyaAllah..

**rindu pula nak ke tanah haram.. mudah-mudahan aku dapat kesana lagi dalam masa terdekat. insyaAllah...

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




14 comments:

Dhada said...

Seronoknya dpt pegi sana ..

sharamli said...

aminn....

tp manusia bkn ke x penah puas?

Cik Dila said...

harap dapat bertemu ramadhan tahun depan lagi..dah tujuh hari,sekejap je masa berlalu..

G-mie said...

best lah g sana ...

mat skodengsaid...

bro, aku tgk ko ni mmg sesuai jd ustaz la. lgpun ko mmg terer gak bab agama. amacam,xnak try jd ustaz ke?

sayfoolsaid...

btol tuh mat skodeng.. memg sesuai jd pak ustaz sahabat kita nih..

green said...

sgt bertuah..dpt smpai ke sana..
doakan aku utk dpt ke sana juge..

atok said...

aku teringin ke sanaaaaaa

fiza_sensei said...

aku jua ingin ke sana. doakan aku sahabat

SuFy said...

slmt berpuasa..wah, seronoknya tgk....smg hepi sallu kt sn k..

PEMUDA PAS KEMAHANG 1 said...

Doakan semoga kami juga diangkat awal ke sana... Lambaian Kaabah memang mengasyikkan.

dijemput ziarah blog kami..

www.pemudakemehe1.blogspot.com

nurul wahidasaid...

ehem ehem.. diam2 dah dia g sana ye.. sejuk mata memandang.. (:

soul krasty said...

amin..aku pn nk jmp mlm tu...akak aku pnah jmp tu..

bkn mudah jadi ustaz..member aku mase belajo dulu ramai gak jadi ustaz..kena bersedia dgn soalan2 yg bukan2 dari bdk2..huhu..

fajridil adha said...

dhada -->> lg seronok kalau g ngan awk ^_^

sharamli -->> org yg xbsyukur je yg xpenah rasa puas.. :)

cik dila -->> amin.. mudah2an dpt jumpa lg ramadhan thn hadapan..

g-mie -->> mmg best tak terkata :)

mat skodeng -->> hoho.. xlayak lg beb. sket2 leh la. lebih2, tak tercapai lg akalku. hehe

sayfool -->> jd ustaz utk ko leh la. hehe

green -->> alhd. insyaAllah :)

atok -->> tul ke tu. bkn teringin nak g dating ke. hehe

fiza_sensei -->> insyaAllah :)

sufy -->> mmg sentiasa hepy ^_^

pemuda pas kemahang -->> t.kasih sudi ziarah :)

nurul wahida -->> sejuk mata memandang pria terhebat tu ke. hehe

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise