Monday, July 6, 2009

Selamat Bertunang dan Selamat Pengantin Baru



selamat bertunang dan selamat pengantin baru, Suriana. sekejap je tempoh pertunangan, dah nak langsungkan majlis perkahwinan. tahniah!! moga berkekalan hendaknya.


**kalau dulu saya masuk meminang masa awak offer, mesti kita yang berkahwin kan. tapi tak apa lah, awak bukan jodoh saya. nangis tak berlagu bila tengok awak begitu cantik. (menyesal tak masuk meminang). hehe ^_* . sekali lagi, selamat pengantin baru.



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




20 comments:

maleeksaid...

pergghhh.. cantik tuuuu.. ape pasal ko ni slow sgt? dah org offer masuk meminang, jgn la lengah2kan. kan dah kena kebas. kalau aku la, myesal beb. cantik tuu..

missmysarasaid...

huhu..melepas ler...awek yg dicintai dlm diam da jd wife org...hehehe....pe na buat ea mr faj.tu la..sape suruh slow sgt...

Princessa said...

ko mmg lembap la..ape de hal jauh dekat..kan da kawin ikut suami..xperla..bukan jodoh ko yerp..

mat skodengsaid...

adoyy.. pehal ko ni lembab sgt. rugi besar wooo. ko ni jgn memilih sgt la. geram plak aku.hehe

Isa said...

Salam Fajridil,

Kalau bukan jodoh, macam2 boleh jadi... penyebabnya. So... mungkin jodoh anda dengan orang lain...

ha..ha..ha... sabar bro...

Anonymoussaid...

menawan sungguh rupa paras gadis ni. -wak lan-

sharamli said...

tu la..len kali jual mhl lgik erk...

awak..j0m kawen...nk 0ffer jgk ni..hua3

sayfoolsaid...

rugi besar bro!!

Anonymoussaid...

biasa je awek ni bro..
tak rugi la.
haha (mcm aku bagus sgt)
-wrx-

Dzulkarnain Mohamad said...

lawo weh..penuh dgn ciri2 keibuan dambaan lelaki..rugi sangat la sedara nampak gayanya..hahaha

atok said...

baju jenis apa dia pkai tuh?
eheh.

fadzlisaid...

fulamak, lawonyerrr.. rugi ko tak pinang dia.

fajridil adha said...

maleek -->> adoi, ko ni wat aku rasa myesal sesgt la plak.

missmysara -->> bkn slow sgt tp kena fikir baik buruk. bkn senang2 je. adei..

princessa -->> tu la. ckp pun xguna,sabtu ni dah nak kawin. semoga berbahagia je la utk suriana..

mat skodeng -->> ape nak wat. aku mmg pemilih sket. hehe

isa -->> salam ISA, tu la. kalau bkn jodoh tu, ada je halangan. nak xnak,kena sabar gak la.hehe

wak lan -->> mmg cantik sgt. :)

sharamli -->> bkn jual mahal la. tp byk benda yg perlu difikirkan. cantik paras je xmjamin kebahagiaan. awk nak kawin ngan sy? tul2 ke ni? sy ni bdk kg je. sudi ke? ^_*

sayfool -->> xde la rugi. cuma belum untung je. hehe

wrx -->> biasa tu xde la biasa sgt. salah satu sbb aku xmasuk meminang sbb dia masih study. xsangka plak dia kawin time study lg. xde jodoh org ckp.

dzulkarnain -->> lawo tu mmg lawo. mmg dia serba boleh. mmg ada la ciri2 isteri idaman aku. tp apa nak wat,dah dikebas org. hehe

atok -->> tu aku pun xtau. pelik gak aku tgk. leh plak nampak tali gantung.hehe

fadzli -->> semua ckp rugi je. lama2 aku plak rasa tul2 kerugian.hehe

helena's said...

jodoh kan,.kalo awak terime pun dia tetap bukan jodoh awak,,kan?

fiza_sensei said...

adakah ini keluhan ati org yg mnyesal?hehe.dia mmg lawa.

eiza in the house.. said...

salam..
menyesal2 pun tak ada guna..
fikir yg positif aje..
mungkin Allah ciptakan peganti yg lebih baik dan setia utk anda..
tungggu!!! =)

ego789 said...

alamk...!!
kn dh melepas..
lain kali cpt bertindakkss..!!!
hehe

nard elainy said...

takpe..mgkin jodoh awak bkn dgn dia..dgn sy ke?? ahak

fajridil adha said...

helena -->> kalau sy terima,mestilah dia jodoh sy. cuma xtau la bkekalan ke x. hehe ^_*

fiza sensei -->> xde la. mana ada myesal. 1 pergi, 10 mari. hehe :)

eiza -->> tu la. mana la tau awk orgnye. hehe

ego789 -->> hehe. sblm btindak kena fikir dulu.kalau cepat dpt, nnt cepat gak terlepas. :)

nadia -->> tu la psal. jodoh ngan awk. masa je xsampai lg. hehe ^_*

suriyanasaid...

salam...dh la..nk wat mcm mn.. time org offer dia yg diam.. xpe la.. adeny jdoh utk abg nti.. insyaallah.. doakn kjyaan brsama.. xmau sdih2..ini plhn mak ayh sy.. ikut ati mati...hehehee...doakn yg trbaik yek...aminn..>>suriyana.

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise