Thursday, January 28, 2010

Facebook Bosan, PS2 Tak Bosan-Bosan

foto pro evolution soccer 2009

sekarang aku dah mula menyampah kat facebook, friendster dan yang seangkatan dengannya. entah kenapa boleh bosan pulak. walaupun aku masih buka fb aku setiap hari, tapi hanya sekadar jengah-jengah je. tak tau apa nak buat.

aku lagi suka kat blog mp3 aku. semakin hari semakin bertambah jumlah pengunjung. sekarang dah jutaan orang ke blog mp3 aku tu. kalau korang masih belum tau apa blog mp3 aku tu, ni aku kasi link dia -->> ADHABAND.BLOGSPOT.COM .

kalau bukan disebabkan aku dapat duit dari blog tu, rasanya aku dah menyampah juga nak berblog. bila dapat duit, tak ada la sangat rasa menyampah walaupun ada ketikanya menyampah juga. hehe.

tapi ada satu perkara yang aku tak menyampah dan tak jemu-jemu mengadap hari-hari. apa lagi kalau bukan main game ps2. game bola pro evolution. sehari tak main, tangan aku rasa macam gatal-gatal je. kalau tak caye, korang boleh tanya sendiri kat member aku. nama dia Nohesam @ nama samarannya nelkadogba.. dia ni suka sangat dengan team Chelsea. aku pula supporter Man United.. bila main game je, biasanya dia pakai team chelsea tu la.. aku pulak tak sampai hati nak pakai team MU.. bukan apa, team aku tu kuat sangat.. bila pakai MU je, mesti menang.. bukan menang tipis, tapi 5 hingga 7 gol tanpa balas.. tu yang aku selalunya main pakai team lembik-lembik je.. tapi pakai team lembik pun aku menang juga.. tu yang syok je aku main.. tak de bosan punya.. haha.. tul x syam? hehe..

entah bila agaknya aku nak bosan main ps ni.. nampak gayanya aku tak bosan sampai bila-bila sebab dari kecik lagi aku memang suka main game.. hehe..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




5 comments:

mat skodengsaid...

member ko tu tak terer main kot. heheh

sygsaid...

menyampah dgr>>>>

I'm Seri said...

Hihihi..

Selamat berjuang dengan PS2 awak.

jiwa sifar said...

pes2010 la woi..ko wat tornement kt kedai ko konfem aku datang!!.

abom uksaid...

ps3 la oi..lemah gile main ps2..

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise