Monday, December 29, 2008

Doa pemanis wajah

Bismillahirrahmanirrahim



Nur Allah Nur Muhammad

Nur kucinta tiada berubah

Cahaya Allah Cahaya Muhammad

Cahaya Maryam Siti Fatimah 3x



Cara pakai:

bacalah doa tersebut ketika hendak melangkahkan kaki keluar rumah. Setelah dibaca doa tersebut , tiupkan kedua tapak tangan, lalu sapukan ke muka dan seluruh badan yang terjangkau oleh tangan.



Doa ini sangat mujarab untuk menarik perhatian dan simpati daripada sesiapapun. Tetapi doa ini akan mewujudkan suatu godaan yg cukup besar, iaitu rata-rata yg menjadi suka dengan pengamal doa ini ialah isteri orang atau kekasih orang.



Akan tetapi tepislah godaan itu dengan bijaksana dan bertanggungjawab. Jangan semuanya anda kebas. Nanti anda akan dibelasah pula oleh suami atau kekasih yang meminati anda tersebut. Nanti jadi kes mahkamah pula. Hehe



Setelah anda mengamalkan doa itu, semoga anda akan dapat menyaksikan sendiri bahawa diri anda akan sangat disayangi oleh semua mahluk yang memandang anda... Amin. :y

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




10 comments:

leena_msaid...

kalau i amalkan doa ni, confirm u akan jatuh cinta kat i.hihihi :x

roses_melatisaid...

betul tu leena_m.. jom kita buat biar dia jatuh cinta bila tengok muka kita.kikiki :D

mimiesaid...

betul2 ke rekaan jerk nih :?

missmysarasaid...

hm...betol ker nie... ;)

chuniesaid...

huhuhu..sesungguhnya..en.faj da jatuh cinta kmbali kepada seseorg..x gitu..??! hehehhe... :))

Miss Faten said...

Laki pempuan leh cuba doa nie yer? Hehe.. Mcm utk lelaki jer doa ney..

Anonymoussaid...

Salam..nk tny..doa ni baca 3kali atau hanya ayat 'Cahaya Maryam Siti Fatimah' dibaca 3kali?
tolong tolong...confius...

Anonymoussaid...

Aku dah coba ayat ni...hari pertama memang ketara sangat...org yg saya tak knal pn boleh snyum,bawa cakap pun ada...alhamdulillah,kuasa Allah

Sofiya yoi said...
This comment has been removed by the author.
Anonymoussaid...

Ada ayat lg power... Bermula dari. Walau anna kuranan suyirot....... Berminat nk ambil ayat ni sila sms Sy di 012-2126479. En HISHAM BERKESAN. SEHINGGAKAN MUSUH MENJADI KAWAN DAN JODOH DATANG DENGAN IZIN ALLAH. MAHAR HANYA RM25 SHJ

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise