Saturday, October 25, 2008

Aku adalah Aku

Awek xde? Xde hal lah.

Duduk sorg2? It does’t matter.

Duduk bwh ketiak mak? Aku punya suka la.

Hari2 keje? Itu hobi aku.

X tgk dunia luar? Siapa kata!!

Rupa tak ensem? Apa korg cantik sgt ke!!!

Duit bukan segalanya? Betul tp boleh dipertikaikan.

Luangkan masa utk bsosial? Buang masa je pd aku.

Perlu ada cuti? Pas kawin ok la.

Hari2 keje yg sama? Aku xkisah.

Bniaga tak mjamin masa depan? Jgn pandang sblh mata.

Leka kejar harta dunia? Bekalan akhirat aku tak kejar ke.

Sibuk bkerja,awek pun lari? Awek yg x memahami.

X luangkan masa utk awek? Dah kawin br leh luangkan masa.

Hari raya pun keje? Pas kawin aku cuti la.

Org yg ckp berbelit2? Aku paling benci n myampah.

Org yg x tepati janji? Aku mmg benci n akan bambu orgtu.

Kwn mkn kwn? Mmg celaka n xyah kwn org mcmtu.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




6 comments:

Arabella said...

haahaha..act it's gud to be single..u r enjoying ya life with this way.so it shud be fine.hehehe

tak kisah apa orang ckap encik faj tetap encik faj rite?

chuniesaid...

pasal jodoh, pasti satu hari nnti akn ad seseorg tuk abg.., pasal kerja..its good 2 work hard, tp jaga kesihatan,..... p/s : xde mood nk komen byk2 la... :(

missmysarasaid...

hm...jgn risau..jodoh tu ader dimana2 jer..juz lmbt n cepat jer..en faj jgn risau k..xlari gunung dikejar...en faj kan ensem..baik plak tuh...(huhu...de org 2 suruh komen cam nih)

Princessa said...

ilek2 wat peace suda yerp incik faj..i noe u..hik3..

larahatisaid...

btol kate missmysara tu..awk jgn la risau ehh pasal jodoh tu,insyallah satu ari nti dtg la jodoh tu..cume lmbt or cpt jek..tp mesti ade kan..kite doa same2 ekk..kerja kuat tu bgus gak tp jgn abai kesihatan tau..

fajridil adha said...

sy xrisau psal jodoh ni. cuma tertanya2 ngan sape sy kawin nnt. ^_^

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise