Sunday, October 12, 2008

Open House!!!





arini aku g open house umah zuliskandar (my senior) ngan umah arief (my junior). Junior sgt la. Huhu.. Aku yg br je potong rambut ala mawi dgn susuk tubuh yg menawan lg mgancam dgn smartnyer g ke open house member aku tu ngan memandu kete grand livina yg masih ada daranya tu. Kui kui kui. Aku g ngan ibrahim (pelumba kete yg bakal jd pengantin baru). Nasib baik dia x bawa kete dia. Klau x,nak gak aku blumba ngan dia. Aku ni pun leh tahan pelesit gak bawa kete. Tp mgkin dia x berani nak racing ngan aku, sbb tu dia tumpang kete aku je. Haha. Klau kalah,malu plak dia nnt ^_^. Destinasi tujuan aku yg ptama, g umah zuliskandar. Mcm2 menu ada. Aku yg br je kenyang mkn pizza kat kedai, jd lapar blk bila tgk ada mcm2 menu. Aku pun x ingat menu apa yg dihidangkan. Aku mkn laksa dgn kuantiti yg agak byk. Sedap gak. Huhu. Pastu aku melantak lg. apa yg aku mkn pun aku x tau. Semua aku bedal. Bila tiba masa nak minta diri, ramai plak aweks2 cun yg dtg. Semuanya tersipu malu bila tgk aku. Mgkin psal aku ni ensem sgt kot. Haha,perasan giler ^_^ . Pas bgambar, aku ngan berat ati melangkah pergi. Bkn ape, awek2 td semua nak bkenalan ngan aku. Tp aku xleh layan sbb aku nak g destinasi lain plak. Mesti diorg sedih je bila tgk aku melangkah pergi. Huhu ^_^



aku memecut laju ke destinasi selanjutnya, umah arief mi’raj. 1st time ni nak ke umah dia. Tahun2 sblm ni aku x bkesempatan nak ke rumah dia sbb bz ngan meeting sana sini.(ye ye je). Tersesat gak la jap nak ke umah dia kat kg saujana tu. Sbb jurupandu arah aku, si ibrahim tu jd blur ngan simpang2 kat situ. Mgkin dia kecut perut psal aku bawa kete mcm lumba kat trek. Tu yg dia x ingat jalan tu. Haha. pas cilok punya cilok, wat corner kiri kanan, sampai gak la ke destinasi yg dituju. Sama mcm td, aku dgn macho nye melangkah masuk n terus mengambil pinggan utk myantap juadah yg terhidang. Perut ngah kenyang giler pas mkn giler babas kat umah zul td x mdatangkan masalah utk aku. Mkn tetap mkn. Menu mcm2 gak. Plan nak mn ketupat n rendang tp aku ter ambil nasi plak. Tak kan nak tuang blk. Jd aku bedal je la. Bila nak duduk, br aku perasan geng2 sek men aku dulu ada kat situ. Pas salam2 semua, aku tak menoleh kiri dan kanan lg. terus saja aku makan dgn lajunya menu yg aku amik td. Org lain mengah2 nak mkn, aku slumber je. Pas tu br la sembang2 ngan geng2 lama. Mcm biasala, bila mmg kecoh la suasana bila kitorg bkumpul. Sejak sek lg mmg dah biasa wat riuh rendah. Mcm2 benda la dibualkan. Klau tak tgk jam, mmg sampai ke mlm tak abis sembang lg. aku x leh lepak lama sbb kedai aku tu mmg x meriah klau aku xde. Hehe. Aku pun minta diri la sbb kedai aku tu dah melambai2 suruh aku balik. Haha. tu je la aku nak citer. Minggu depan ada lg open house aku nak g. adoiyai, bz tul aku skrg. Pak Lah pun x se bz aku. Mana tak nyer, dia leh tido slumber je time waktu keje. Aku ni xleh tido. Kiranya aku lg bz la dr dia. Huhu. Ok,sekian utk kali ni. Sampai jumpa di episode berikutnya..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




3 comments:

missmysarasaid...

wah,da jd botak..ensem nyer..huhu..mkn lar byk2..gemok nti baru tau,

chuniesaid...

huhu..!!mmg kuat melantak betul la cik abg nie..ish-ish-ish..!! sian le sape bakal jd bini abg..msti kena pndai msk slalu..tuk mengemokkn abg kn..wakakkak....dah la tu..perasann ,ya allah, tuhan je yg tau... gila betoll laa...!!! wakahkahkahkahkah...!! p/s encem ke tu..??

Anonymoussaid...

laaaaaaaaaaaaaa...
nape potong rambut???
kan elok ad rambut??huhuhu...
erm...agi satu..
ensem ke???perasan abis...
hakhakhak!!!
=P

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise