Friday, October 9, 2009

BiNatang Bagan Pinang

petugas PAS ditetak pemuda umno

nampak gaya BN (singkatan BiNatang) semakin terdesak untuk memperoleh kemenangan di DUN Bagan Pinang. bila calonnya kaki jolok, maka makin bertanduk setanlah calon tersebut. kalau dah namanya setan, tetap juga ia setan. kalau jin, kira ok lg sebab ada jin islam dan jin kafir. tp kalau setan, mmg terang-teranglah ia kafir. kalau dah namanya kafir, halal haram semua jd halal untuknya. inilah yg terjadi di bagan pinang skrgni. sesuka hati balaci-balaci BiNatang semakin menunjukkan keBiNatangan mereka. ala-ala mafia samseng hong kong mereka menyerang petugas-petugas PAS. siap bersenjatakan parang pula tu. memang BiNatang betul. ni lagi teruk dari BiNatang sebab BiNatang pun tak pandai bawa parang. hebat betul mereka ni semua. jangan lah korang semua nak tunjuk hebat sangat. sekali Allah turunkan bala kat korang semua, baru korang tau korang tu bukan hebat mana pun. kalau dah namanya bertanding, bertanding lah secara sihat. janganlah nak buat taik. sedih aku tengok balaci balaci BiNatang ni. sokong penyangak negara. dah tau org yg disokong tu penyangak, bila korang sokong, korang tu lg penyangak dari penyagak tu. tp kalau dah korang semua suka jd penyangak, tunggu aje la azab korang nanti. jangan ko ingat ko leh lepas macamtu je. semuanya perbuatan tu ada balasannya.

kepada pendekar-pendekar,hulubalang-hulubalang BiNatang, hentikanlah sandiwara bangang kamu tu semua. kelulusan akademik masing-masing bukan main lagi. tapi bertindak ala-ala orang kurang siuman. mungkin orang kurang siuman tu lebih siuman dari kamu semua. kenapalah kamu ni semua jadi begini. menghalalkan yang haram bila terdesak untuk kepentingan sendiri. ingat, hidup didunia tak lama. bila kejahatan yang kamu semua lakukan, tak merasalah nak masuk syurga yang abadi..



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




5 comments:

Anonymoussaid...

betul tu saudara, kalau dah dasar binate, mmg mcm binate la perilakunya.

ali the storysaid...

dorg nak jd gangster la tu. suka2 nak tibai org. mereka ingat org2 pas tu xboleh balas ke? nasib baik org2 pas ni byk bsabar. kalau mereka hilang sabar, aku rasa hulubalang bn mgigil ketakutan. semua gangster taik kucing je tu. jd berani sbb kuasa ditgn mereka. tp sampai bila? satu masa nnt terima la balasan..

soul krasty said...

dunia dh nak kiamat.yg berkuasa makin berkuasa.

mmg BreNgsek dieorg ni. Si Isa tu terang2 disabit dlm kesalahan politik wang aka rasuah.

bodong pny BN.

fahmi said...

Binatang nyer..BN Nyaris Media diorang pegang..Boleh la nak Tunjukkan keburukan orang..Dia punya keburukan tak nampak..Haram Toi.Kembalikan UMNO dahulu..!!!

Gallery Dewasa said...

[-+] Ngentot di Bis Rame-rame
[-+] Pesta Seks di Kampus
[-+] DOWNLOAD HD ADULT MOVIES
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[-+] DOWNLOAD MOVIES HD 18+ FREE
[-+] FREE HD ADULT MOVIES
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


[-+] FREE MOVIES 18+
[-+] Japanese Porn Star

[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - MOMOKA NISHINA
[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - MARIA OZAWA
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung



[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - SAORI HARA
[-+] Memek Perawan Basah
[-+] Toket ABG SMA Merah
[-+] Lucunya Malam Pertama
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


cerita luncah awek
luncah video terbaru
gambar gambar luncah
melayu luncah video
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


novel luncah melayu
youtube luncah melayu
video luncah melayu
awek kena rogol
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


cerita rogol awek bertudung
video rogol awek
awek di rogol jejaka
rogol awek melayu
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung





















































































































































































































































































































 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise