Sunday, October 4, 2009

Ajis Mulut Macam Najis

Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim - Ketua Putera Umno

kalau dah dasar belit, memang membelit orang aje lah kejenya. ajis ajis, mmg najis la ko ni. ko cakap org PAS belasah ko tp dr gaya ko, mcm ko yg belasah org lain. mmg sundal bolong tul ko ni. org kalau kena belasah, konpom muka lebam2. aku tgk muka ko takde plak mcm org kena belasah. ko mimpi agaknya. ke ko kena belasah ngan org umah ko pastu ko ckp org PAS belasah ko. mmg bongok tul la ko ni.

agak2 la kalau nak menipu pun. kalau Harakahdaily gelar ko ni tokoh kontroversi umNO 2009, aku plak gelar ko tokoh belit bersiung 2009. aku pelik mcmne org mcm ko ni leh ada kat umno. patutnya ko sesuai kat MIC. sbb kat situ geng2 ko semua melepak. salah parking agaknya ko ni.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




8 comments:

sharamli said...

p0litik lgik....

cik syazni said...

hahaha! lawak la ayat kene belasah ngan org rumah tu..huhu~

atok said...

ak x sbar menanti plihan raya
skali lagy babi negara menyenaraikan wakil black list.
hahahahahhahahahhahahhahaha

fahmi said...

Astaghfirullah, ape Nak Jadi La Ngan Balaci BN niyh..Adoi..TunjukkanLah Keadilan..Ya Tuhanku..

humakajang said...

Salam...moga saudara kita selalu tabah menghadapi semua ini...

Anonymoussaid...

"aku pelik mcmne org mcm ko ni leh ada kat umno. patutnya ko sesuai kat MIC"

hahaha...dey! sana pegi daa

i'm no king

Anonymoussaid...

sharamli...comel gambar u

i'm no king

Gallery Dewasa said...

[-+] Ngentot di Bis Rame-rame
[-+] Pesta Seks di Kampus
[-+] DOWNLOAD HD ADULT MOVIES
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[-+] DOWNLOAD MOVIES HD 18+ FREE
[-+] FREE HD ADULT MOVIES
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


[-+] FREE MOVIES 18+
[-+] Japanese Porn Star

[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - MOMOKA NISHINA
[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - MARIA OZAWA
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung



[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - SAORI HARA
[-+] Memek Perawan Basah
[-+] Toket ABG SMA Merah
[-+] Lucunya Malam Pertama
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


cerita luncah awek
luncah video terbaru
gambar gambar luncah
melayu luncah video
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


novel luncah melayu
youtube luncah melayu
video luncah melayu
awek kena rogol
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


cerita rogol awek bertudung
video rogol awek
awek di rogol jejaka
rogol awek melayu
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung





















































































































































































































































































































 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise