Friday, March 13, 2009

sepi tanpa berita...

Seminggu aku sepi tanpa sebarang berita. Kemana aku pergi? Jawapannya,tiada kemana-mana. Tetap juga aku setia menjaga kedai tercinta. Tapi mengapa blog tidak dikemaskini? Mengapa ya. Oh, senang aja. Sebab aku malas. Kenapa malas? Eh, banyak bunyi pulak. Suka hati aku lah. Haha.

Minggu lepas, hati dan perasaan aku agak tidak menentu. Mengapa? Kerana aku sedikit kecewa. Sekarang pun masih kecewa. Orang kata tak baik kecewa lama-lama. Tapi macam mana aku nak hilangkan rasa kecewa jika perasaan itu datang sendiri. Aku tau bahawa diri aku ni bukan jenis yang mudah putus asa. Tapi sekiranya berulang kali hal-hal yang mengecewakan menimpa, aku juga mungkin turut sama akan putus asa. Tapi perkara apa yang membuatkan aku kecewa? Itu sukar untuk aku ceritakan kerana ia terlalu peribadi.

MUAT TURUN MP3 PERCUMA

↑ Grab this Headline Animator





Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




6 comments:

cRusHsaid...

Kdg2 hidup ini tidak spt yang diimpikan..penuh dugaan penuh kesabaran...
asal ade iman dan sabar..
Insyaallah..sume nye jalan..hehe

sarahsaid...

perkara apa yang terlalu peribadi tu??
cinta ke?

Anonymoussaid...

jangan kecewa2.

fajridil adha said...

lovers -->> betul tu.. selagi ada nyawa,selagi tu la ada ujian.. nak tak nak tpaksa jua dihadapi..

sarah -->> hehe.. mana tau ni ^_^

anon -->> tul tu..

nard elainy said...

alaa...takmo la sedih2 ye awk...meh kite pujuk..ehehe

waniesaid...

salam..nape sdh2 ni..xbek tuk kshtn..xmo sdh2 lg..buruk tau..hehe

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise