Wednesday, November 11, 2009

Pemuda Umno Hati Busuk

foto gambar

mengenai artikel "Pemuda Umno minta SPRM siasat" yang boleh dibaca di Malaysiakini, aku terpanggil untuk menyatakan rasa kurang senang dengan sikap pemuda umno yang tak berapa nak muda ni.

tidak sepatutnya pemuda umno bertindak mengarah SPRM untuk menyiasat tajaan haji tok guru tersebut. ini bermotifkan politik dan berniat buruk untuk mencemar nama baik seorang tokoh agama. tok guru merupakan tokoh agama yang disegani ramai, arif tentang hukum-hukum agama dan mempunyai ilmu agama yang tinggi . manakan mungkin seorang tokoh agama seperti mahu menerima rasuah dan menggunakannya pula untuk tujuan mengerjakan haji. orang yang berhati kotor saja berfikir sedemikian. sepatutnya, kita merasa bangga apabila ada pihak-pihak yang menghargai sumbangan beliau dalam memartabatkan agama, bukannya berniat jahat dan berfikir yang bukan-bukan.

jadi disini aku mengutuk pendirian pemuda umno tersebut. pergilah bertaubat,sucikan hati yang dah semakin gelap tu. hati kamu semua itu dah terbalik. perkara yang baik, nampak buruk pada hati kalian. perkara yang terkutuk, nampak indah dimata kalian. jadi, segeralah bertaubat selagi masih ada kesempatan..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




7 comments:

ezzati said...

durang x abih2 nk dengki ngan tok guru...

Jhon Brown said...

85% org umno berhati jijik , terlalu sedikit yg yg menolak mungkar sebab itulah hati pemudanya gelap seperti taik kambing hitam

Anonymoussaid...

cuba lah duit tu bagi org miskin...yg nak bagi nik najis tu buat hapa...dia kan mampu...lu org tak ada hotak kah....nik najis tu yg nak pi haji pun harap sponsor buat apa...mati nanti pun nak sponsor jgk kah pi syurga...potong janggut lah lah Oiiii...

NYQ said...

pemuda Umno suruh SPRm siasat je la oi..bukan tuduh atok ajis amik rasuah. adoiii..itupun korg nk sensitif ke..apa, ingat tok guru tu alim smpai xbuat dosa ke? dia mnusia gak la..ada nfsu dan sikap tamak..semua org ada..nabi yg maksum tu pun ada buat silap. atok ajis dah tua dah..dah masuk prigkat nyanyuk..baik la letak jawatan sblum org makin nyampah..

Anonymoussaid...

kebanyakan orang2 umno kalo kita teliti.. muka2 diorang mcm dah takder cahaya.. mcm suram jer.. kalo kita sembang bab2 agama jer.. mula laa nampak muka mcm boring.. lpas mcm tak nak dgr jer.. ada pula yg membangkang.. dah gelap rasanya hati diorang nie sumaa.. mulut pon asyik duk nak kutuk org jer.. tp kalo ajak berhibur cepat jer diorang nie.. tak payah nak dijemput2..

Anonymoussaid...

kalo bab2 bejoget,melompat2,konsert,pesta dorang memang nombor satu

Gallery Dewasa said...

[-+] Ngentot di Bis Rame-rame
[-+] Pesta Seks di Kampus
[-+] DOWNLOAD HD ADULT MOVIES
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[-+] DOWNLOAD MOVIES HD 18+ FREE
[-+] FREE HD ADULT MOVIES
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


[-+] FREE MOVIES 18+
[-+] Japanese Porn Star

[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - MOMOKA NISHINA
[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - MARIA OZAWA
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung



[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - SAORI HARA
[-+] Memek Perawan Basah
[-+] Toket ABG SMA Merah
[-+] Lucunya Malam Pertama
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


cerita luncah awek
luncah video terbaru
gambar gambar luncah
melayu luncah video
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


novel luncah melayu
youtube luncah melayu
video luncah melayu
awek kena rogol
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


cerita rogol awek bertudung
video rogol awek
awek di rogol jejaka
rogol awek melayu
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung





















































































































































































































































































































 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise