Wednesday, November 19, 2008

Rahsia Sebuah Ciuman



Satu ciuman sudah cukup untuk menyampaikan maksud sebenar yang tersirat di hati seorang lelaki terhadap pasangannya. Kadang-kadang lelaki sukar mengatur perkataan untuk ditutur kepada kekasihnya. Jadi teknik ciuman yang dinyatakan di bawah ini amat berguna bagi menyuarakan isi hati anda…

Maksud tersirat disebalik ciuman juga dapat digunakan untuk memahami isi hati pasangan anda. Wanita cukup pandai dalam berpura-pura. Setiap kata sukar diduga maksud sebenarnya. Jadi hanya ciuman dari mereka sahaja dapat menjadi kayu ukur sebenar pasangan terhadap anda. Namun jika anda tidak pernah menerima ciuman tersebut, walaupun di tangan, faham faham sajalah.



CIUMAN DAN MAKSUDNYA

  1. cium tangan – saya mengagumi anda
  2. cium pipi – kita hanya kawan
  3. cium leher – aku dambakan dirimu
  4. cium bibir – aku cintakan kau
  5. cium telinga – kau bakal mangsa aku seterusnya
  6. cium bahagian-bahagian lain – aku tiada perasaan
  7. renungan tepat ke mata – ciumlah daku
  8. bermain rambut – aku tidak dapat hidup tanpamu
  9. peluk pinggang – aku terlalu menyayangimu dan takkan ku lepaskan walau sesaat.




INGIN DOWNLOAD SECARA PERCUMA LAGU-LAGU TERKINI?? SILA LAYARI MUAT TURUN MP3

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




2 comments:

chuniesaid...

ye x..??? huhuh..mane dp teory nie..?? :))

atok said...

ahah naseb baek akunye 00.
;D

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise