Saturday, October 22, 2011

Anakku Di Aqiqah Di Mekah


Anakku Di Aqiqah Di Mekah

fajridil.blogspot.com - Assalamualaikum..

Lama rasanya tidak menulis di blog ini. rindu juga ingin kembali aktif berblogging seperti zaman sebelum kahwin dulu, tapi apa kan daya, ada kerja lain yang perlu diutamakan lebih-lebih lagi apabila kini sudah mempunyai anak, tentunya tanggungjawab menjadi lebih besar.

Bercerita pasal anak, hari ini Sabtu 22 Oktober 2011 M bersamaan 24 Zulkaedah 1432 Hijrah, aku mendapat panggilan telefon dari mamaku yang kini sedang berada di Mekah bagi menunaikan haji bersama papa dan adikku memberitahu bahawa anakku itu telah di Aqiqahkan dengan 2 Ekor Kambing di tanah suci Makkah.

Syukur Alhamdulillah. aku sangat gembira mendengar perkhabaran tersebut. sememangnya aku sangat berkeinginan anak-anakku nanti menjadi anak-anak yang soleh.

Wahai anakku, Farid Zahirulhaq, papa sentiasa mendoakan Farid agar suatu hari nanti Farid mampu jadi Pemimpin Agama Allah. papa akan usaha bersungguh-sungguh agar dapat memberikan yang terbaik untuk Farid agar impian papa itu tercapai. Dengan bantuan Allah, tidak ada yang mustahil. Allahuakbar!!

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




0 comments:

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise