Monday, May 19, 2008

18.05.08 amy kawin







salam...


18/05.08 terpatrilah hubungan sahabatku mohd helmi dgn pasangannya. semoga masjid yg dibina terus bdiri mekar hingga ke akhir hayat.


majlis yg diadakan di jotic jb sungguh meriah seakan2 artis yg melangsungkan pkahwinan.


aku ni hanyalah pemuda kampung yg xbiasa dgn suasana org bdr.jd aku xtentu arah juga dibuatnya semasa di majlis tersebut.


ramai juga rakan2 seperjuangan yg hadir di majlis tersebut spt manshah serta isteri&anak,suffian,razman&rakan,razif,panjang,azura&suami dll yg sudah aku lupa namanya. ^_^


aku ke majlis bsama sahabatku,mohd alif yg juga akan mdirikan masjid pd 31-5-08 ini.semoga pnikahan sahabatku itu juga bkekalan hendaknya.


diriku ini entah bila agaknya nak mdirikan rumah tangga.


terasa ingin juga menamatkan status bujang ku ini,namun sehingga kini aku belum jumpa calon yg sesuai utk diriku yg serba sederhana ini.


adakah kerana diriku terlalu memilih @ mmg xde calon yg nak dipilih.haha


kini usiaku sudah 25 n semakin hari semakin meningkat,mudah2an tjumpa jua nnt dgn gadis pilihan qalbu ku ^_^


semoga Allah menemukanku dgn gadis yg ku impi2kan.










Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




3 comments:

fajridil said...

ko bila lg nak kawin?ape nak tunggu lg.

Ari Miraj said...

ko cakap ngan sapa tu??? ko cakap sorang2 eh? abislah kawan aku sorang nih dah biol dah.

fajridil adha said...

wakakakka.aku testing je la.ape daaaa. siot je.huhu

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise