Tuesday, August 26, 2008

apa bahagian badan yg lelaki suka???



Adakah lelaki hanya suka perempuan yg ada payudara besar? Adakah berat badan anda menjadi problem pada si dia? Tak semestinya. Itu hanya anggapan anda. Daripada pening-pening nak fikirkan pasal ni, lebih baik baca je apa yg saya nyatakan dibawah ni..

* Badan Agak Berisi

Mungkin sebahagian besar perempuan hanya menganggap lelaki hanya menyukai perempuan yang berbadan kurus. Padahal sebahagian besar lelaki menyukai perempuan yang agak berisi badannya. Pendek kata lelaki suka yg berbadan subur. Kalau kurus, bererti badan tak berapa sihat. Lagipun tak best nak peluk. Tulang je semua. Haha..kalau sy, badan yg sedang-sedang yg sy suka. Sedap-sedap gitu. Haha..



* Payudara Mantap dan Padat

Payudara tetap menjadi perhatian lelaki. Tapi lelaki lebih suka payudara yang mantap dan padat seperti artis-artis bollywood dan hollywood. Sekali tengok, rasa nak terkam je. Haha. Tapi yang ada payudara agak kecil, janganlah bersedih hati. Tak semua lelaki ada penilaian sebegitu kerana ada yang tak fikirkan sangat pasal saiz kecil atau besar. Yang penting ada la payudara. Kalau takde, tu yg pening-pening lalat sikit. Haha.



* Berkaki Panjang

Pada lelaki, kaki yang panjang menunjukkan perempuan tersebut sudah dewasa dan agak matang. Ditambah lagi, yang berkaki panjang kemudian memakai kasut tinggi akan menambahkan keseksian perempuan tu.



* Perut Ramping

Ramai juga lelaki yang suka perempuan yang perutnya ramping dan ada bentuk badan. Kerana itu menunjukkan perempuan tu tak mengandung. Haha. Gurau je. Lelaki beranggapan, perempuan yang perutnya agak ramping atau yg tak ada londeh-londeh lemak kat perut, menunjukkan perempuan tu mampu mengurus diri dgn baik. Kalau diri sendiri pandai dijaga, jadi lepas kahwin kelak, boleh dia jaga suaminya pula..



* Berwajah Ceria, Sejuk dan Sedap Mata Memandang

Tak boleh disangkal lagi, memang kecantikkan wajah menjadi faktor utama seseorang lelaki tu suka kepada perempuan tersebut. Namun lebih ramai yang menyukai perempuan yg berwajah ceria, ramah dan sejuk mata memandang. Apatah lagi yg ada wajah kebudak-budakan, periang dan suka senyum, lagilah lelaki suka. Rasa tenang je bila ada didekatnya. Dan mungkin akan membuat lelaki selalu ingin bersamanya. Tapi kalau yg muka masam mcm cuka, susah nak senyum dan selalu nak menyinga muka tu, memang lelaki tak nak dekatlah. Mungkin hanya akan buat mereka rasa nak lari pecut 100m je. Biar jauh dari anda. Haha.

* Bibir Seksi

Ramai lelaki suka perempuan yang ada bibir seksi. Pendek kata bibir yang penuh dan menggoda seperti angelina jolie. Bibir merupakan bahagian yg mampu meningkatkan ghairah lelaki. Rasa macam nak cium je.. Kalau yg berbibir nipis dan kecik, itu menunjukkan perempuan tu banyak bercakap. Nanti asyik membebel je kerjanya. Pada yg berbibir nipis, pakailah lipstik yg merah sikit agar menampakkan bibir yg penuh dan seksi. Barulah lelaki tergugat sikit imannya bila tengok anda. Haha.

* Berambut Panjang

Bagi lelaki dewasa macam sy ni, selalunya lelaki akan lebih tertarik pada perempuan yg berambut panjang kerana ia nampak lebih menawan, feminin dan menunjukkan mereka subur. Namun lelaki lebih suka perempuan yg bukan hanya sekadar panjang,tapi juga halus, hitam berkilat dan bersih teratur.. Jadi pada yang berambut pendek, panjang-panjangkanlah rambut anda. Janganlah pendek sangat. Nanti org cakap anda tomboy pulak. Haha.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




4 comments:

liza said...

Ish2...........

missmysarasaid...

haha...yeke nih...terima je la si die seadanyer...

echahsaid...

ERM..YE KE NIE? BUKAN YG ADA ILMU,AGAMA,HARTA YG DIPANDANG KER? HIHIHIHI...WALAU PE PUN SUME TUE GANTUNG ATAS DIRI SENDIRI..MCM MANA PUN KITA, KENALAH REDHA N SYUKUR PE YG DIANUGERAHKAN ILLAHI...XGITU MR PERASAN? HEHEHE

Princessa said...

faj..bf aku ckp aku ni mengghairahkan die je..cmner ni faj..hehehehe..ko tgk aku cmner?
hik3..

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise