Saturday, July 24, 2010

Krisdayanti, Hajjah Haram Jadah

foto Krisdayanti, Hajjah Haram Jadah

Krisdayanti, Hajjah Haram Jadah

fajridil.blogspot.com - Krisdayanti, apa lah nak jadi dengan kau ni. nama saja Hajjah, tapi perangai macam haram jadah.

Dengan rasa bangga tanpa ada rasa segan silu kau mencium suami orang di depan orang awam. bila dah ramai yang mencaci dan menghina, dengan rasa tak bersalah kau buat sidang media untuk minta maaf atas tindakan tersebut.

foto Krisdayanti, Hajjah Haram Jadah

Aku yakin, rakan-rakan artis di Indonesia dan juga di Malaysia ramai yang tidak hairan dengan perlakuan jijik kau tu. malah mungkin ramai juga yang memuji tindakan berani "menanggung azab" kau tu sebab mereka juga "sama jenis" dengan kau. cuma yang membezakan, media dan wartawan tutup mata kerana ramai juga wartawan yang berperangai macam artis.

Jadi siapa yang harus dipersalahkan? Lu pikirlah sendiri!!

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




0 comments:

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise