Tuesday, May 4, 2010

Tudung Siti Nurhaliza

foto Tudung Siti Nurhaliza

bukan aku menyampah kat siti nurhaliza, tapi menyampah dengan fesyen tudung atau selendang yang diperagakannya.

foto Selendang Siti Nurhaliza

sejak siti nurhaliza mula memakai tudung separa tutup itu tahun lepas, memang ramai yang mengikut fesyen yang dibawakannya.

foto Tudung Siti Nurhaliza

tak kira kecil besar tua muda, ramai yang pakai fesyen tudung sedemikian. ada yang dah tua nak mampus pun pakai tudung sebegitu lagi.

foto Selendang Siti Nurhaliza

kalau tudung yang dipakai tu ditutup habis dan mengikut apa yang dilunaskan oleh Islam, aku pun sokong imej yang dibawakannya. tapi bila imej yang dibawa itu tidak menjurus kearah kebaikan dan menjadikan semakin ramai yang bertambah biol cara pemakaiannya, aku memang menentang keras.

foto Tudung Siti Nurhaliza

jadi aku harap siti nurhaliza yang sudah menunaikan fardu haji agar dapat bertaubat dari melakukan perkara yang mungkar. sedarlah bahawa imej yang anda bawakan itu sudah mengakibatkan ramai rakyat malaysia yang lemah agamanya tersesat sama seperti anda.




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




2 comments:

sam1430 said...

Sedar lah, bahawa hidup ini tidak sentiasanya indah. Jangan jadi kufur dgn nikmat yg Allah kurniakan.

Anonymoussaid...

Setuju dgn pendapat you. I mmg menyampah dengan siti especially bila dia cakap nak pakai tudung bila balik dari mengerjakan haji. tp tak pakai pun. yg aku laaaagi pelik, kalau artis lain pakai tudung mcm siti ada saja yg kutuk.siti buat janji palsu, tak apa pulak. sebenarnya mereka ni menepati salah satu ciri org yg munafik.

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise