Wednesday, January 27, 2010

Rindu Setengah Mati

foto Rindu Setengah Mati

aku agak sibuk seminggu dua ni.. disaat peniaga lain melangok menunggu pelanggan yang tak kunjung tiba, aku pulak tak menang tangan melayan pelanggan yang tak berhenti-henti berbelanja di kedai aku. Alhamdulillah, rezeki Allah bagi.. aku memang syok sangat bila dapat rezeki mencurah-curah ni.. siapa yang tak suka bila duit masyuukkk canteekkkk je kan.. hehe..

tapi disebabkan kesibukan aku, ada pula yang kecil hati sebab aku tak ada masa nak layan si dia.. jadi kat sini aku nak bagi lirik lagu yang lagunya pun aku suka juga.. memang lentok habis lagu ni..kiranya lagu ni aku tujukan buat si dia yang kecil hati kat aku.. hehe.. lepas dengar lagu ni, jangan kecil hati lagi tau.. ^_*

Lirik Lagu - D'Masiv feat Kevin Aprilio - Rindu Setengah Mati (Ost Bintang Dan Kejora)

Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

Reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…

D'Masiv feat Kevin Aprilio - Rindu Setengah Mati (Ost Bintang Dan Kejora)

DOWNLOAD MP3 VIA MEDIAFIRE

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




10 comments:

ezzati said...

phewitttt..rindu sapakah?

sygsaid...

thanks syg..love u so much

mat skodengsaid...

perhh.. sejak bila pulak ko rindu merindu nih?? rindu setengah mati pulak tuh.. dahsyat gak ko nih.. hehehe

fajridil adha said...

ezzati -->> rindu kat si dia.. hehe

syg -->> syg menyayang.. hehe.. love u too much much.. hehe

mat skodeng -->> mmg ramai yg rindu kat aku beb.. ^_*

sygsaid...

sape lg yg rindu kat abg lg ni??nk kne belasah!!!!!!!

IRIS said...

Adoiii..sejak bila pula awak ni...hehehe

roslansaid...

aiseh. sejak bila pulak pandai rindu merindu ni? surprise aku rasa ni. hehe.

sham_chelseasaid...

elehai....jiwang pulakkkk.... geli plak aku...hahahaa

encik azuwan said...

rindu pn separuh mati ke?
kang dah kawen dah xde rindu2 ni wei..haha..

fajridil adha said...

syg -->> ramai la yg rindu kat abg.. hehe..

iris -->> sejak bila? adei, panjang kalau nak citer.. hehe ^_*

roslan -->> sejak hatiku dicuri..hehe

sham -->> ko jangan geli2 plak.. ko tu lagi la jiwang.. haha

encik azuwan -->> aku lagi rindu bila pas kawin.. sebelum kawin xrindu sgt.. sbbtu btuah sape yg dpt aku ni.. ensem plak tu.. ^_*

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise