Tuesday, November 10, 2009

Suhu Tubuhku Meningkat

Suhu Tubuhku Meningkat

aku dilanda sindrom malas untuk menulis sejak kebelakangan ni.. tapi entry kali ni aku nak cerita sikit pasal salah satu lagu kegemaran aku saat ni.. kalau nak tanya lagu mana yg paling aku minat, memang aku tak tau nak pilih yang mana satu.. sebab tiap-tiap hari aku akan dengar beratus-ratus lagu.. salah satunya lagu dari band Nazuru - Suhu Tubuhku Meningkat.. lagu ni agak rancak ala-ala band J-Rocks.. memang irama yang aku minat la.. punya la suka aku kat lagu ni sampai aku jadikan ringing tone kat handphone kokak aku tu.. kokak2 pun, kuat bunyinya.. hehe.. sebelum ni aku hanya dengar sepintas lalu je tanpa mendengar liriknya..

jadi pada suatu malam, aku tetiba teringin nak dengar baik2 apa benda yg dia sebut dalam lagu ni.. jadi selepas aku dengar dengan penuh perhatian sambil hentak2 kaki n ketuk2 meja.. ni lah hasilnya..cuba fahamkan apa yg dia nak sampaikan dalam lagu ni..


Lirik Lagu - Nazuru Band - Suhu Tubuhku Meningkat

tak pernah aku merasakan
hangatnya kasih darimu
kau buat aku merasakan dingin
kau bekukan hatiku

suhu tubuhku meningkat
saat kau kucup bibirnya
perasaan yang ku puja
kini pupuslah sudah

tak pernah aku merasakan
hangatnya kasih darimu

suhu tubuhku meningkat
saat kau kucup bibirnya
perasaan yang ku puja
kini pupuslah sudah

suhu tubuhku meningkat
saat kau sentuh tubuhnya
perasaan yang ku puja
kini terjawab sudah


ok dah baca? rupanya lagu ni pasal marah kat pasangan dia yg leh dikatakan curang, penipu dan yg seangkatan dgnnya la.. pastu lagu ni dinyanyikan dgn penuh semangat spt org tgh marah, kecewa dan sakit hati mcmtu lah...

tapi yang aku nak ckp, bkn psal lagu ni sedap ke tak.. cuma aku nak ckp, lagu ni mmg ngam n bertepatan utk aku.. bukan sekarang, tapi pada suatu masa yang lalu.. hati yang panas jadi lg panas bila dgr lagu ni.. hehe.. sekian dimaklumkan.. ^_*

**kalau nak download lagu ni, klik kat bawah ni...


Nazuru Band - Suhu Tubuhku Meningkat

DOWNLOAD MP3 VIA 4SHARED

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




5 comments:

mat skodengsaid...

ouuii, x ingat punya lirik dia.. kalau aku kena mcm tuh, konpom berasap giler babas punyer...

sharamli said...

igtkn demam

pejolsaid...

dgr lagu dia tul2 meningkatkan suhu tubuhku. power lagu ni.. mantap!!!

ramlisaid...

hohoho.. siapakah gerangan yg ko maksudkan tuh? awex lama ke?

soul krasty said...

Yesterday is History, Tomorrow is a Mystery… but Today is a Gift that’s why it’s called the Present.

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise