Monday, November 23, 2009

Hitam Manis



pagi-pagi sedang aku memandu untuk ke kedai, macam biasala aku akan dengar sinar fm.. tetiba terdengar pulak akan lagu Hitam Manis.. lama tak dengar lagu ni.. jadi apa lagi, aku nyanyi la sorang-sorang.. seronok juga dengar lagu ni.. sebab aku ni memang hitam manis orangnya.. jadi memang orang x jemu pandang aku ni.. hehe.. sebab sejak kecik lagi ramai yang cakap aku ni hitam manis dan pandang x jemu.. huhu..

jadi kalau nak dengar lagu ni, download je kat link di bawah tu ye.. selamat mendengar ^_^

Lirik Lagu - Emilia Contessa - Hitam Manis

Hitam manis hitam manis
Yang hitam manis
Pandang tak jemu pandang tak jemu
Yang hitam manis pandang tak jemu

Hitam manis hitam manis
Yang hitam manis
Paras mu cantii buah hati ku
Siang dan malam selalu ku rindu

Di waktu bulan terang cuaca aaa...
Ku pejam mata tapi tak lena
Yang hitam manis datang menjelma
Yang hitam manis datang menjelma
Kenangan yang menggoda
Aku teringat pandang pertama

Hitam manis hitam manis
Yang hitam manis
Pandang tak jemu pandang tak jemu
Yang hitam manis pandang tak jemu

DOWNLOAD MP3

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




3 comments:

sharamli said...

perasan....

fajridil adha said...

jeles eh? hehe ^_*

mysara said...

hahaha..xtau nak ckp pe dah nie...

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise