Wednesday, July 29, 2009

Politeknik Johor Bahru Di Tutup Akibat Selsema Babi H1N1

Politeknik Johor Bahru

wabak selsema babi makin menggila babi. semalam aku diberitahu, politeknik johor bahru, tempat dimana aku belajar suatu ketika dahulu yang mana lokasinya juga tak berapa jauh dari rumah aku terpaksa ditutup selama 7 hari iaitu dari 27-7-09 hingga 02-08-09 akibat beberapa pelajarnya disahkan mengidap selsema babi.

jika politeknik johor bahru yang mempunyai ribuan pelajar terpaksa ditutup, aku tak menolak kemungkinan selepas ini lebih banyak lagi sekolah-sekolah atau kilang-kilang terpaksa ditutup sementara apabila virus selsema babi H1N1 ini semakin merebak.

aku selalu berdoa agar dijauhkan daripada terkena jangkitan selsema babi ini. entah bila agaknya virus ini akan dapat diatasi. sama-samalah kita berdoa agar dijauhkan daripada diserang virus yang amat berbahaya ini.

Doa Tolak Bala

Doa Tolak Bala

Ertinya : Segala puji bagi Allah yang menyelamatkan aku dari apa yang ia memberi percubaan dengan sesuatu dan ia mengutamakan aku dari banyak makhluk.



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




7 comments:

Anonymoussaid...

uiyoo. makin merebak gamaknye.

sharamli said...

kit0rng p0n nk cuti

soul krasty said...

pergh..dh la aku dok sebelah poli..kne cuti gak ni.dh la br keje..xkn nk cuti kot.

ego789 said...

aku cam ragu2 jer dak klas aku ckp die bebas dr H1N1..pdhal die mmg saspek H1N1..
sb tu aku xphm asal poli shah alam xtutup..ape daaa..rela dlm tpkse g klasssss......

Dhada said...

Kolej dhada alhamdulillah masih tiada wabak ni .

Anonymoussaid...

babi dah mengamuk!! kepada semua, elakkan berada kat tempat sesak n ramai orang..
btw,ada apa2 jadi kat ko ker sbb kes lipan n lnggar anak kucin tu? hehe..
ko lain kali kalo lipan besar ni kena bunuh guna gunting, kerat putus badan dia, takleh main pijak2.. kalo ko taknak dia lari ko cakap tulang ikan ulang2..baru bunuh
tu petua la.. aku pun tak penah buat..
-wrx-

eiza in the house.. said...

ho..ho...
balik kg =)

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise