Tuesday, May 12, 2009

Gambar Bogel di Mersing






KUALA LUMPUR : Gempar apabila sebuah akhbar online di Denmark, semalam memaparkan babak mengaibkan sebuah program realiti terbitan sebuah stesen televisyen negara itu yang menonjolkan aksi peserta Survivor Robinson Ekspeditionen berlumba lari dalam keadaan telanjang bulat.

Lebih memeranjatkan apabila seorang pembaca akhbar ScandAsia.com di Internet yang mempunyai pertalian saudara dengan rakyat Malaysia, mendapati rancangan realiti di TV3 Denmark itu menjalani penggambaran di sebuah pulau di perairan Mersing, Johor.

Difahamkan, semua peserta program realiti televisyen yang sedang disiarkan di negara Scandinavia itu dibawa khas dari Denmark bagi mengharungi pelbagai ujian lasak secara fizikal dan mental.

Bagaimanapun, timbul persoalan sama ada penerbit program itu mempunyai agenda tersembunyi apabila mewajibkan semua peserta berlumba lari dalam keadaan bogel, seolah-olah mahu menunjukkan kepada dunia rakyat Malaysia masih kuno dan tidak berpakaian.(metro 8.5.09)




**Komen aku, kenapa perkara sebegini boleh terjadi? Kenapa terlalu longgar pengawasan dari kerajaan negeri? Goyang telur saja ke keje setiap hari? Patutlah sekarang banyak pesta-pesta bogel di pantai-pantai seperti di Port Dickson, Langkawi, Cherating dan lain-lain yang heboh diperkatakan satu masa dulu. Rupa-rupanya pengawasan oleh pihak berkuasa amat longgar atau mungkin mereka turut sama sehingga mereka sanggup pejam mata demi dapat habuan yang lumayan. Apa komen anda?


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




13 comments:

Anonymoussaid...

tu la psal. diorg keje mkn gaji buta je beb. asal dpt duit, semua ok je.

Anonymoussaid...

tak dpt open gmbar, tp aku refer kat tenet. Tau2 jer la negara denmark tu, diorg kan anti negara islam, so diorg amik kesempatan n peluang dgn buat acara mcm nie. sungguh mengaibkan..
-wrx-

Seladang said...

Kerajaan Najib Rosmah dah tak peduli apa nak jadi. Usahkan berbogel, duduk buat ....(malu nak sebut) pun mereka tak kisah sebab mereka fikir pelancung datang dan memikirkan kerajaan haram perak yang mereka nak pertahankan!

Rais Yatim pulak terlalu menjadi pencacai Najib Rosmah, lupo sumo ehhh .....

mat skodengsaid...

perghh.. mantap gambar niey..huhu.. tp mmg betul apa yg ko ckp, pihak bkuasa byk lepas tgn je. sbb apa? sbb diorg pun 2x5 je.

sharamli said...

xm0 r klik t0k paparan sempurna..xsanggup..hu3

Dhada said...

MasyaAllah .. orang barat ni apa ja yg diorg ta buat ek .. (-_-)

fajridil adha said...

anon -->> tau xpe..

wrx -->> keje org kafir mmg mcmtu. tp yg bangangnye,kenapa penguatkuasa xde wat pantauan? apa diorg pun turut sama ke? heran aku.

seladang -->> hehe. tu la psal. tok jibotak tu pun ngah panas ngan isu letupkan ppuan simpanan dia. jd dia pun peduli apa org nak berbogel ke ape. staf2 dia pun kaki ppuan juga.apa nak jd kerajaan 1Malaysia ni..

mat skodeng -->> tu la psal. diorg pun 2x5.

sharamli -->> hehe..

dhada -->> tu la psal. tp melayu ni bangga tiru cara barat. sbbtu artis makin lama makin glamour cara pemakaiannya.

balqissy said...

x pasal-pasal malaysia yg kena. haish~

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

huh...tak pasal2 aku stim..sapa nak tanggung dosa mata aku ni?

**~KiKiLaLa~** said...

YaAllah...malunye...
spatutnye pihak kjaan mane yg btgjwb nih ek? min.of tourism ke?

ziEra said...

ish3..pe la nak jd ye!

nard elainy said...

erkk...ee...yuck..

Anonymoussaid...

dhada -->> tu la psal. tp melayu ni bangga tiru cara barat. sbbtu artis makin lama makin glamour cara pemakaiannya.


ko ckp mcm ko tu bukan melayu je?

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise