Sunday, April 5, 2009

ROBIN HOOD

Semenjak kebelakangan ni, aku agak suka dengar lagu-lagu daripada penyanyi yang bernama Robin Hood. Penyanyi asal Indonesia ni mempunyai suara yang sungguh sedap didengar. Tapi lagi sedap kalau dia nyanyi berduet bersama aku. Suara aku ni pun boleh tahan mendayu-dayunya. Sebab tu aku tak nak menyanyi. Bila menyanyi, ramai pulak yang tergoda nanti. Jadi baik aku nyanyi sorang-sorang je dalam kereta sport aku tu. Haha. Jadi aku sisipkan la lagu yang aku suka ni. Kalau ada yang nak download, aku sediakan link untuk korang download. Aku rasa korang pun akan suka lagu ni. Jadi akhir kata, selamat mendengar...





robin hood feat asmirandah – salahkah kita

robin hood – cerita pahit

robin hood – air mata

robin hood – persembahan cinta

robin hood – berpisah itu indah

robin hood – selamat pagi dunia



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




0 comments:

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise