Sunday, November 2, 2008

kau ingin ku miliki



Pertemuan yang tiada terduga

Kini kita saling bermesra

Masa berganti hati diubati

Mekarnya cinta mula dirasai



Semakin ingin kucuba luahkan

Engkau masih tidak mengerti

Cemburu terasa musnahlah impian

Lihat engkau terus direbuti



Berkali ku nyatakan ku sayangkan padamu

Namun kau masih membisu

Kau tak mengerti ingin kau ku miliki

Kau menghancuri hati ini



Ku cuba nyatakan rasa cintaku

Hati masih terus keliru

Andai kau fahami isi hatiku

Yang benar ingin memilikimu



Berkali ku nyatakan ku sayangkan padamu

Namun kau masih membisu

Kau tak mengerti ingin kau ku miliki

Kau menghancuri hati ini



Usah bandingkan sejarah lama

Kau tahu ku benar setia

Serik ku untuk bercinta lagi

takut dirimu disakiti



Berkali ku nyatakan ku sayangkan padamu

Namun kau masih membisu

Kau tak mengerti ingin kau ku miliki

Kau menghancuri hati ini



Berkali ku nyatakan ku sayangkan padamu

Namun kau masih membisu

Kau tak mengerti ingin kau ku miliki

Kau menghancuri hati ini



* NURUN NUWARRAH - KAU INGIN KU MILIKI download mp3

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




8 comments:

chuniesaid...

hehhehe..ye..mmg bess lagu ini....senikatanye, lirik nye..sgt kena dgn suara yg menyanyiknye...

"Ku cuba nyatakan rasa cintaku
Hati masih terus keliru
Andai kau fahami isi hatiku
Yang benar ingin memilikimu

Berkali ku nyatakan ku sayangkan padamu
Namun kau masih membisu
Kau tak mengerti ingin kau ku miliki
Kau menghancuri hati ini "

chuniesaid...

p/s > terima kasih kpd en.G**Er kerna meng uploadkn lagu ini..huhuhu....!!, lagu ni bes.

fajridil adha said...

br tau ke lagu ni best? jd sesape yg xpenah dgr, sila la dload. ^_^

insan said...

tq dik...best betul lirik dia...lagu pun best...

larahatisaid...

sy ingatkan awk dah dpt penganti..rupenye lirik lagu..dah ade penganti bgtau ehh..heheh

fajridil adha said...

insan,lirik dia ni sy yg cipta,sbbtu best.hehe ^_^

larahati,nak kena bgtau gak ke klau dah ada pganti.malas la nak cari2 pganti ni.sibuk skrgni.hehe :)

larahatisaid...

mestilah..sy nak tau gak..hehe.yeke sibok..awk leh x send kan lagu tu kt email..sy xleh nak download la..time kacih tau

fajridil adha said...

klau ada rasa nak bgtau,sy bgtau la ok. huhu. nak send kat emel? ok set.

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise