Sunday, September 21, 2008

dirimu terus saja membohongiku...


Pernahkah kau fikir tentang perasaanku saat ini
Tidakkah kau lihat betapa aku kecewa olehmu
Tak cukupkah kau terus sakiti hatiku
Ku semakin tak mengerti apa maumu
Ini cinta yang kupunya tulus suci pada dirimu
Akan kucuba pertahankan meski kau telah merobek hatiku
Tak cukupkah ku bersabar selama ini
Haruskah aku mengakhiri semua ini
Mengapa dirimu terus saja membohongiku
Apa salahku kasih hingga kau tega lakukan semua ini
Akupun tak sanggup bila harus terus begini
Tinggalkanlah aku jika memang kau sudah tak cinta lagi...

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




5 comments:

missmysarasaid...

adus...kenapa!! mengapa!!semuanya terjadi kepadaku!! hehehe..keciwa lagi... ;P

Anonymoussaid...

ala..sedeynye...awk jgn la diingatkan lg perkara yg lepas tu..biarkan ia pergi..jd kan satu kenagan n pengajaran eh..

Anonymoussaid...

lau dia cinta ko,mayb dia xtgalkn ko.so skrg nie dia dah tgalkn ko maknenya dia dah tak cinta kn ko..jgn myeksa diri,kelak badan binasa.trima kyataan n ktentuannya..

nurhummidasaid...

aduh adik ooiii...sedih bebenar bl aku bc blog tu...ko masih menaruh harapan lagi pada dia ke...sabar ye...mgkn dia bukn yg terbaik utk ko...pasti suatu hari nnt akan datang seorang wanita yg seswai untuk ko...jgn cedey2..njoy ur life k my buddy=)

Anonymoussaid...

hai..
npe ur nukilan ni cam org frust?
but wlu pape pun jd life must go on..
let pass by pass..
xde gne kite igt smua yg dah lpas 2..
da...all de best..i think u can do it..

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise